Citat:
Ursprungligen postat av
Stabskapten
Precis, de rullade in över gränsen medan OSSE:s observatörer och USA:s satelliter hade helgledigt.
Var har du fått det här ifrån? Är det någon ukrainsk tv-kanal eller nyhetssajt som sprider sådant här trams? I så fall överträffar den ukrainska propagandans absurditet den ryska med hästlängder.
Allvarligt talat, det vore bra om folk kunde avhålla sig från att posta den allra värsta dyngan i tråden.
Jag stödjer varken väst eller Ryssland och nu när vi har det avklarat så vill jag visa två bilder för dig tagna i Ukraina.
NONA pjäser.
Ryska soldater, i detta fallet t.om vitryss har jag för mig...det framgår i videoklippet bilderna kommer ifrån.
Ukraina har ej AK100-serien, granaten till RPGn är såpass modern att den knappt existerar någonstans förutom bland ryska specialförband/motsvarande.
Soldaterna uppträder precis som de motoriserade skytteförbanden övas att göra i Ryssland.
Att förneka massiva ryska förstärkningar är ren IDIOTI, hur ska man annars kunna pumpa ut otaliga stridsvagnar med bränsle?
TOR luftvärn, PION osv som också beskådats i händerna på "rebellerna" hur för klarar du det?
Jag har varit i Ukraina och pga mina kontakter & upplevelser så sympatiserar jag med det ukrainska folket som överlag inte alls vill tillhöra varken Ryssland eller "väst", de vill vara självständiga.
Sen kan man inte förneka sionisternas delaktighet på den ukrainska sidan heller.