• 1
  • 2
2014-12-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modv0074
Nej, inte precis.

Men jag har väl nog det man kallar ''tics''. Kan t.ex. hålla på med ett visst läte en period. Jag brukar slå med den ena handen på den andra. När jag har skorna på mig brukar jag sparka med den ena foten på den andra också.

Jadu.. Något fel är det iaf, tyvärr.
Citera
2014-12-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilzz
Jadu.. Något fel är det iaf, tyvärr.

Okej??
Citera
2014-12-17, 07:18
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modv0074
Nej, inte precis.

Men jag har väl nog det man kallar ''tics''. Kan t.ex. hålla på med ett visst läte en period. Jag brukar slå med den ena handen på den andra. När jag har skorna på mig brukar jag sparka med den ena foten på den andra också.
Det är vanligt för aspisar att ha läten för sig också! Jag tror definitivt inte du har tourettes. Snarare någon diagnos inom autismspektrat.

Tips! Lär dig meditera!
Citera
2014-12-17, 18:01
Bannlyst
Du har så jävla bråttom.

Har du inlärningssvårigheter så får du ta det otroligt jävla lugnt och i din egen takt. Det betyder alltså att du får berätta för personen som förklarar vad du ska göra att du inte riktigt förstår vad den menar. Sen så får den förklara för dig, eller visa dig steg för steg tills du lär dig.

Du tjänar ingenting på att låtsas att du förstår när du inte gör det. Du ser bara dummare ut om du går och sköter din arbets syssla helt fel eller annorlunda än vad man sagt att du ska göra.
Så se till att inte ha bråttom när du lyssnar på svaret, ta in allt som personen säger till dig. Går det för snabbt så säg det.
Och var absolut inte rädd att uppfattas som dum. Skitsnack blir det över personer som man säger åt att göra en sak, och den går iväg, påbörjar fint, sen i slutändan visar sig gjort helt fel ändå, så man måste börja om...

Många är otroligt dåliga på att förklara också.. Då dom har sysslat med skiten i år och tycker att allt är så jävla själklart. Sen tänker dom inte på att personen dom snackar med inte alls sitter på samma kunskap.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in