2014-12-13, 20:24
Medlem
IIIDraculs avatar
Jag fick panik. Drog med en brud hem till mig. Vi hade tagit lite vitt. Hon är så jävla sexig. Jag smeker hennes tuttar och röv och hon stönar som fan och säger att hon vill ha mig och att jag är skön som fan. Är hård som fan då och smeker henne. Men efter några minuters smek och sånt så märker jag paniken direkt efter att vi klätt av oss, kuken slaknar, vi håller på ett tag till, men kuken är fortfarande slak!!! Jag juckar och runkar lite, den blir liksom halvhård men inte hård nog. Jag tänker direkt: jävla tjackisjävel, varför nu?!?! Vi skrattar som fan och jag kysser och smeker henne som fan. Men kukjäveln vägrar, efter 2 dygns festande och AT på väg och snefylla och huvudvärk så vill den bara inte. Vi sover hos mig, drar ut igen och sen hem igen och andra gången dagen efter gick det bättre. Men inget klimax, hon får orgasm men jag? Ingenting. Fick in kuken och knullade henne men det måste varit ett jävligt värdelöst knull, halvslak kuk och hon pulla sig själv mest verkade det som.

Har ni varit med om nåt liknande? Har aldrig hänt innan. Var det brist på sömn, och dålig huvudvärk i fyllan och speedet i kombination kanske? Påminde om scenen i Pusher 2 när han inte får upp superkuken inför de 2 hororna där. Vad har ni för tips i en sån situation? Ska man vänta och bara skita i det? Försökte tänka på alla jävla fantasier som vanligtvis kåtar upp en när man runkar, inget hjälpte. Inte ens att ligga o smeka henne o titta på hennes vackra kropp medan hon runkade av mig hjälpte att få upp den helt.
Senast redigerad av IIIDracul 2014-12-13 kl. 20:32.
Citera
2014-12-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Jag fick panik. Drog med en brud hem till mig. Vi hade tagit lite vitt. Hon är så jävla sexig. Jag smeker hennes tuttar och röv och hon stönar som fan och säger att hon vill ha mig och att jag är skön som fan. Är hård som fan då och smeker henne. Men efter några minuters smek och sånt så märker jag paniken direkt efter att vi klätt av oss, kuken slaknar, vi håller på ett tag till, men kuken är fortfarande slak!!! Jag juckar och runkar lite, den blir liksom halvhård men inte hård nog. Jag tänker direkt: jävla tjackisjävel, varför nu?!?! Vi skrattar som fan och jag kysser och smeker henne som fan. Men kukjäveln vägrar, efter 2 dygns festande och AT på väg och snefylla och huvudvärk så vill den bara inte. Vi sover hos mig, drar ut igen och sen hem igen och andra gången dagen efter gick det bättre. Men inget klimax, hon får orgasm men jag? Ingenting. Fick in kuken och knullade henne men det måste varit ett jävligt värdelöst knull, halvslak kuk och hon pulla sig själv mest verkade det som.

Har ni varit med om nåt liknande? Har aldrig hänt innan. Var det brist på sömn, och dålig huvudvärk i fyllan och speedet i kombination kanske? Påminde om scenen i Pusher 2 när han inte får upp superkuken inför de 2 hororna där. Vad har ni för tips i en sån situation? Ska man vänta och bara skita i det? Försökte tänka på alla jävla fantasier som vanligtvis kåtar upp en när man runkar, inget hjälpte. Inte ens att ligga o smeka henne o titta på hennes vackra kropp medan hon runkade av mig hjälpte att få upp den helt.

alkohol kan påverka hur hård du blir. Bara för att du känner dig kåt betyder det inte att din kropp hänger med. Hyggligt av dig att ge henne en orgasm då många killar kommer långt innan hon ens är i närheten
Citera
2014-12-13, 20:58
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul

alkohol kan få den att slakna, så innan sex, drick inget sprit.

hänt mig flera gånger. den vaknar inte, hur kåt man än är.

alkoholen fuckar upp den. alkohol påverkar ju det centrala nervsystemet, så allt i din kropp blir fucked up i kroppen, även blod till din penis

så va sjysst mot din kompis, drick inget innan sex.
Citera
2014-12-13, 21:11
Medlem
Hemi57s avatar
..köp en dildo i reserv..
Citera
2014-12-13, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
..köp en dildo i reserv..
ska han köra den i röven då känner han sig bättre
Citera
2014-12-13, 21:22
Medlem
har varit med om värre alkohol och knull funkar EJ!!!! jag har varit med om att ha somnat på henne precis innan, vaknat en liten stund eferåt, gått på toa och sett henne knulla någon annan snubbe i ett annat rum (hemma fest alltså)
Citera
2014-12-13, 22:24
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjacq
har varit med om värre alkohol och knull funkar EJ!!!! jag har varit med om att ha somnat på henne precis innan, vaknat en liten stund eferåt, gått på toa och sett henne knulla någon annan snubbe i ett annat rum (hemma fest alltså)

hahaha

låter som en vild fest! se sin tjej knulla nån annan , då hade ja gått american pshyco på den snubben. fram me yxan
Citera
2014-12-13, 23:05
Medlem
Polyklorfenols avatar
Du tar droger och sover inte ordentligt. Du gör allt som man inte ska. Din kropp håller på att kollapsa och du frågar varför du inte presterar i sängen?

Ja, du. Vad tror du själv - en kvalificerad gissning?
Citera
2014-12-15, 16:08
Medlem
IIIDraculs avatar
Äh vi gjorde comeback dagen efter och visade hur en fitta ska knullas.
Citera
2014-12-15, 16:34
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjacq

antar att du kastade ut skiten .
Citera
2014-12-15, 16:36
Medlem
TitanDukes avatar
[quote=IIIDracul| .[/QUOTE]

sluta supa . använd kuk ring . eller är du bög .
Citera
2014-12-19, 21:28
Medlem
Didajdidajdas avatar
Inte ett dugg ovanligt att karlar slaknar. Nervositet, vara onykter, stress och prestationsångest tillhör väl de vanliga?

Detta är knappast ett ovanligt fenomen för tjejer.
Jag ställer mig bakom ovanstående talare om nykterhet, men jag vill också säga; Stressa inte upp dig. Det gör inte saken bättre heller.

Jag har dock aldrig haft ett "one night stand". Det som skulle blivit det, har blivit förhållanden Dessa har iallafall varit ungefär som du beskriver TS, och det är bara sånt man tycker är roligt i efterhand. No damage done.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in