Jag fick panik. Drog med en brud hem till mig. Vi hade tagit lite vitt. Hon är så jävla sexig. Jag smeker hennes tuttar och röv och hon stönar som fan och säger att hon vill ha mig och att jag är skön som fan. Är hård som fan då och smeker henne. Men efter några minuters smek och sånt så märker jag paniken direkt efter att vi klätt av oss, kuken slaknar, vi håller på ett tag till, men kuken är fortfarande slak!!! Jag juckar och runkar lite, den blir liksom halvhård men inte hård nog. Jag tänker direkt: jävla tjackisjävel, varför nu?!?! Vi skrattar som fan och jag kysser och smeker henne som fan. Men kukjäveln vägrar, efter 2 dygns festande och AT på väg och snefylla och huvudvärk så vill den bara inte.

Vi sover hos mig, drar ut igen och sen hem igen och andra gången dagen efter gick det bättre. Men inget klimax, hon får orgasm men jag? Ingenting. Fick in kuken och knullade henne men det måste varit ett jävligt värdelöst knull, halvslak kuk och hon pulla sig själv mest verkade det som.
Har ni varit med om nåt liknande? Har aldrig hänt innan. Var det brist på sömn, och dålig huvudvärk i fyllan och speedet i kombination kanske? Påminde om scenen i Pusher 2 när han inte får upp superkuken inför de 2 hororna där.

Vad har ni för tips i en sån situation? Ska man vänta och bara skita i det? Försökte tänka på alla jävla fantasier som vanligtvis kåtar upp en när man runkar, inget hjälpte. Inte ens att ligga o smeka henne o titta på hennes vackra kropp medan hon runkade av mig hjälpte att få upp den helt.