Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-01-30, 11:57
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Det vanliga tramset. Ytterligare ett försök att manipulera okunniga och historielösa.
Ungefär som du har manipulerats av segrarsidan, menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Vad är poängen? Ska judarna säga förlåt för att de utsattes för ett utrotningsförsök?
Vad som menas är antagligen att judar bör sluta rida på denna historia och upphöra med sin skuldbeläggning och utsugning av Väst.
Citera
2015-01-30, 13:19
  #74
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Ungefär som du har manipulerats av segrarsidan, menar du?
På vilka sätt har segrasidan manipulerat oss ?? Vad det de allierade som skrev dokumenten? Filmer? Konstruktionsritningar? med mera... som helt klart visar vad de ville och gjorde.


Citat:
Vad som menas är antagligen att judar bör sluta rida på denna historia och upphöra med sin skuldbeläggning och utsugning av Väst.
Sluta rida på något som de ha rätt till? Gör du ett brott i sverige så får du böter.
Inte kan du inte säga du inte vill betala dem. Vilken är utsugning av väst?? De flesta bor i väst, de suger knappast ut sig själv?

Sedan är skuld bördan snart slut skulle jag tro. Eller? finns knappt några överlevande kvar.
Citera
2015-01-30, 14:17
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
På vilka sätt har segrasidan manipulerat oss ?? Vad det de allierade som skrev dokumenten? Filmer? Konstruktionsritningar? med mera... som helt klart visar vad de ville och gjorde.
Genom att bedriva en lobbyverksamhet som går ut på att underminera Europas värdfolk och deras självstyre till ett minimum genom att spä ut dem i en mångkulturell sörja. Segrarsidan och deras nutida ombud var och är inget annat än rena skära rasister mot européer, hur mycket de än har ansträngt sig för att förklä detta faktum med sockersöta ord som "humanism", "tolerans" och "jämställdhet". Doktrinerna som började prägla Väst sedan 1945 utgår bara från att krossa europeisk bestämmanderätt och representation, var än i världen dessa befinner sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Sluta rida på något som de ha rätt till? Gör du ett brott i sverige så får du böter.
Inte kan du inte säga du inte vill betala dem. Vilken är utsugning av väst?? De flesta bor i väst, de suger knappast ut sig själv?

Sedan är skuld bördan snart slut skulle jag tro. Eller? finns knappt några överlevande kvar.
Jag talar givetvis om att de suger ut "gentiles" som bor i Väst, och inte andra judar.
Citera
2015-01-31, 05:18
  #76
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Genom att bedriva en lobbyverksamhet som går ut på att underminera Europas värdfolk och deras självstyre till ett minimum genom att spä ut dem i en mångkulturell sörja. Segrarsidan och deras nutida ombud var och är inget annat än rena skära rasister mot européer, hur mycket de än har ansträngt sig för att förklä detta faktum med sockersöta ord som "humanism", "tolerans" och "jämställdhet". [...]
Ja ja. Vi har hört det här förr. Vi (i Sverige t ex) har inget självstyre förrän vi har kastat ut alla invandrare och flyktingar (särskilt utomeuropeiska sådana och andra genetiskt och kulturellt "främmande parasiter) ur landet, och tillsatt en så kallat rasmedveten regim, förmodligen för överskådlig framtid i strid med grundlagen. Men du missar att vi har haft totalt (nationellt) självstyre i det här landet, åtminstone sedan 1921 då kvinnlig rösträtt infördes.

Den "lobbyverksamhet" som du anser verkar här får du nog allt ta och tacka din onkel Hitler och hans nassepack i Tyskland för att han/de bäddade så fint för.


Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Jag talar givetvis om att de suger ut "gentiles" som bor i Väst, och inte andra judar.
Känner du dig utsugen? Jag skulle kunna tänka mig det i alla fall.
Jag däremot känner mig inte särskilt utsugen. Och särskilt inte av några "judar". Det finns så många andra som står för den eventuella utsugningen som jag skulle kunna känna i så fall.
__________________
Senast redigerad av d00rkey 2015-01-31 kl. 05:20.
Citera
2015-01-31, 08:47
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Ja ja. Vi har hört det här förr. Vi (i Sverige t ex) har inget självstyre förrän vi har kastat ut alla invandrare och flyktingar (särskilt utomeuropeiska sådana och andra genetiskt och kulturellt "främmande parasiter) ur landet, och tillsatt en så kallat rasmedveten regim, förmodligen för överskådlig framtid i strid med grundlagen. Men du missar att vi har haft totalt (nationellt) självstyre i det här landet, åtminstone sedan 1921 då kvinnlig rösträtt infördes.
Ja, om man väljer att kalla det så.

Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Den "lobbyverksamhet" som du anser verkar här får du nog allt ta och tacka din onkel Hitler och hans nassepack i Tyskland för att han/de bäddade så fint för.
Man bör inte klandra Hitler för att han misslyckades med att stoppa denna totala omstörtning av Europa. Det hade nog bara varit en tidsfråga innan någon annan grupp valde att vända sig emot denna konspirerande elit, som de därefter kunde ha använt emot oss idag. NSDAP var en av få grupper i Europa som opponerade sig judenheten. Därmed cirkulerade de brittiska och franska regeringarna över dem som gamar för att hitta en ursäkt till att förklara krig mot dem. Då passade på under tyskarnas återerövring av deras territorium i nordvästra Polen.

Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Känner du dig utsugen? Jag skulle kunna tänka mig det i alla fall.
Jag däremot känner mig inte särskilt utsugen. Och särskilt inte av några "judar". Det finns så många andra som står för den eventuella utsugningen som jag skulle kunna känna i så fall.
Gemene tysk som inte sover bör i alla fall känna sig utsugen.
http://www.spiegel.de/international/...-a-902528.html

Detta är som sagt något som judiska lobbygrupper rider på, och använder som sitt främsta slagträ i sina agendor.
Citera
2015-01-31, 08:54
  #78
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Genom att bedriva en lobbyverksamhet som går ut på att underminera Europas värdfolk och deras självstyre till ett minimum genom att spä ut dem i en mångkulturell sörja. Segrarsidan och deras nutida ombud var och är inget annat än rena skära rasister mot européer, hur mycket de än har ansträngt sig för att förklä detta faktum med sockersöta ord som "humanism", "tolerans" och "jämställdhet". Doktrinerna som började prägla Väst sedan 1945 utgår bara från att krossa europeisk bestämmanderätt och representation, var än i världen dessa befinner sig.

Så segersidan skulle underminera sig själv? Segersidan var ju bara från europa.
england,
frankrike,
polen,
norge,
nederländerna,
belgien,
luxenburg,
grekland,
jugoslavien,
ryssland,
tjeckoslovkakien de i bara europa. :/ Sedan kommer 30 tal länder utanför europa.
Hur kan de vara rasister emot sig själva ??
Jag tycker nog Europa (EU) har en del säga till om, tanke på USA gnäller mycket på EU.
Citat:

Jag talar givetvis om att de suger ut "gentiles" som bor i Väst, och inte andra judar.

Vad jag tänkte var om judar i väst suger ut sig själva??? De flesta judar bor utanför Isreal. De(judar) med makten är just "västerläningar". Sedan är de flesta ointresserad av makt, och religion. De är just skickliga affärsmän i blodet , precis folk i asien är typ kina. De anses som skickliga affärsmän.
Citera
2015-02-01, 23:19
  #79
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren

Man bör inte klandra Hitler för att han misslyckades med att stoppa denna totala omstörtning av Europa..

Tack.

Skönt att få ett klargörande.
Citera
2015-02-03, 06:46
  #80
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
[...] NSDAP var en av få grupper i Europa som opponerade sig judenheten. Därmed cirkulerade de brittiska och franska regeringarna över dem som gamar för att hitta en ursäkt till att förklara krig mot dem. Då passade på under tyskarnas återerövring av deras territorium i nordvästra Polen.
[...]
Ursäkt!?

Om vi bortser från Sudetlandet - Vad anser du motiverade Hitler att ockupera resten av (nuvarande) Tjeckien? Var detta tyskt territorium, eller hade det en stor tysk befolkning som "behövde skyddas" (som var motiveringen för annekteringen av Sudetlandet? Bröt inte Hitler flagrant mot det avtal han slutit med Frankrike, Italien (Mussolini) och Storbritannien i München? Kan man inte säga att Hitlers ord inte ens var värda det bläck som avtalet hade undertecknats med?

De brittiska och franska regeringarna visste (särskilt efter ockupationen Tjeckien) att de hade att göra med en man som man inte kunde lita på. Inte i något avseende! Därför slöt de upp bakom Polen (nåja) när Hitler sa att han "baaara ville ha Danzig" och att hans krav var "yyytterst moderata"... Tjoflöjt och jovisst! De förklarade istället för herr Hitler att om han gick in med en endaste soldat i Polen så skulle man förklara krig. Hitler anföll Polen. Konsekvenserna blev ett nytt världskrig.
__________________
Senast redigerad av d00rkey 2015-02-03 kl. 06:51.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback