2014-12-12, 12:23
Medlem
Då jag haft mycket nöje av att läsa på detta delforum och fått mycket tips att tänka på under mina sexköpsresor så tänkte jag dela med mig av mitt besök i Red Light District i Amsterdam, även om jag hellre skulle vilja begravas med denna pinsamma erfarenhet :P

Jag var i Amsterdam på "affärer". Hade bara tid en kväll att hitta på nöjen medan jag var på besök under en weekend.
Jag har tidigare erfarenhet av FKK i tyskland.

Så jag promenerar till RLD, glad i hågen över att få knulla igen. Min budget var bara 100 euro, så två knull skulle det bli. Då det var mörkt ute var det lätt att se var damerna befann sig någonstans pga de röda ljusen.

Misstag nr.1: Jag hade "sparat" mig inför denna upplevelse, dvs inte runkat på 1 vecka. Vilken noob jag är. Så när jag fann en trevlig blond dam och gick in, så runkade hon av mig. Jag kom extremt plötsligt, så jag hann aldrig säga stopp. Fail.

Misstag nr.2: Jag har aldrig rökt joint förut. Så jag satte mig på en coffeshopp och tog en spliff. Kände inte av så mycket, så jag två öl på en bar för att försöka glömma fiaskot och pumpa upp mig lite. Denna blandning av marijuana + alkohol + en stressig prostituerad (försökte med upselling medan hon runkade av mig, klagade på att jag inte blev hård snabbt, och var allmänt ganska ointresserad) gjorde att jag bara blev semihård. Återigen kommer jag ganska plötsligt, men kunde sagt stopp. Hela situationen kändes så fail dock (hade jag bett henne sluta så hade jag säkert förlorat den lilla hårdhet jag hade och ändå inte kunnat knulla) så jag lät henne fortsätta.

Så jag spenderade 100 euro på två avrunkningar, och blev allmänt bitter på mig själv för att jag inte kunde ligga trots att jag var med två prostituerade. Men jag tar det med en klackspark idag och kan se det roliga i situationen

Allt som allt så är FKK helt klart att föredra. I RLD så kostar det typ alltid extra för att få dem att bli nakna, fler positioner kostar extra, inte alltid suck and fuck båda ingår osv. Fördelen med RLD är väll att man ej behöver betala inträde osv, att det är ett snabbt alternativ. Men är man på ren sexköpsresa så är helt klart FKK att föredra.

Så lär dig av mina misstag!
Citera
2014-12-12, 12:41
Medlem
Fkk?
Citera
2014-12-12, 14:48
Medlem
Wotans avatar
Har begränsad erfarenhet av RLD Amsterdam, två dagar med tre knull för ett par år sedan.

Min upplevelse är att det är ren business (så klart), där de 50 euros innebär i princip 15 min, där allt annat kostar extra. Däremot är de mindre snygga mer entusiastiska. Min första dam var mitt på dagen då bara en tredjedel av fönsterna var bemannade. En 35-40 årig ryska, riktigt snygg milf med mörkt hår och formerna på rätta ställena. Riktigt bra service, stressade inte, verkade gilla sexet osv. Andra var dn negress som var snygg men med mkt "booty". Också mkt bra service osv. Däremot dam tre, andra dagen, var riktigt snygg, 9p silkon-brutta på 20-25. Riktigt kass service, det första hon sa efter betalningen var att det kostade 50 till om jag skulle röra hennes pattar och hon var väldigt stressad och ointresserad. Riktigt skit. Sen hann jag tyvärr inte mer den kvällen. Skulle hellre tagit en av de mer "plain" brudarna där.
Citera
2014-12-12, 15:22
Medlem
Hermann666s avatar
Ha, ha! Jag har också haft diverse misslyckade och halvlyckade erfarenheter hos flickorna i skyltfönstren i RLD. Jag har precis som du kommit alldeles för tidigt med en 10-poängare till tjej och vandrat skamsen därifrån.

Förra gången jag var i Amsterdam satsade jag på kvalitet i stället och bokade denna damen till mitt hotel:

www.ditavip.com

Full recension finns i den här tråden:

(FB) Amsterdam - Bortom Red Light District

Jösses vilken upplevelse. Det blir nog inga fler besök i skyltfönstren för min del.
Senast redigerad av Hermann666 2014-12-12 kl. 15:26.
Citera
2014-12-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akklari1
Så jag spenderade ...
Äsch var inte så hård mot dig själv. Av egen erfarenhet vet jag att man så klart kan lära av sina misstag, och börjar nu se mig som ganska erfaren, både på FKK och exempelvis Red Light. Trots detta gick jag på en riktigt nybörjarblåsning nu på min senaste resa som jag inte skrivit om ännu, det kommer snart en bekännelse.

Men det jag menar är, 100€ so what? Du hade tänkt dig något mer, visst, men i slutet av dagen, var det inte så att du blev avrunkad av två snygga tjejer? Du har säkert upplevt sämre dagar i ditt liv? Ta det med en klackspark och kila vidare, det gör jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in