2014-12-13, 12:02
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honestoo
Det är det som är så skrämmande med många av er. "lika moderaterna och sossarna". Tjena. Förutom flyktingpolitiken har vi kulturpolitiken och massa idiotiska påfund och viktigast av allt - skulle SD få makten skulle de inte vara samma parti som idag. De skulle snabbt skruva upp sina metoder och sin politik, ungefär som vi ser hur tonläget genast har höjts efter att de ökat kraftigt i detta val.

Jag skulle lätt fly landet, skulle bli ett helvete på jorden här.

Till vilket land skulle du fly? Sd:s politik är ju knappast unik. Hela västvärlden har ungefär samma värderingar, med partier som SD! Afrika, mellanöstern? Hoppas du söker asyl i ryssland, nordkorea, eller eventuellt kuba. Varför inte göra detta redan nu?
Senast redigerad av fotokillen 2014-12-13 kl. 12:04.
Citera
2014-12-13, 12:19
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesmitarn
Nä, det är enklare att bekämpa de Sverigefientliga elementen inifrån landet.

Nu är det ju inte speciellt sannolikt att SD nånsin får egen majoritet, men skulle det hända är den intressanta frågan hur lång tid det tar innan de tar till den statliga våldsapparaten för att tysta meningsmotsåndare.

Du personifierar verkligen det underliga med er vänstervridna. Du demoniserar politik som vill "normalisera" Sverige, vad gäller ekonomi. Och det med politik en som ödelagt så mycket när det handlar om människors lidande!
Du är en tunnelseende människa med ett totalt strutsbeteende! Har du aldrig hört talas om omvärldsspaning? Har du inte förmåga att se vad som händer utanför din lilla vänsterklubb?
Senast redigerad av fotokillen 2014-12-13 kl. 12:39.
Citera
2014-12-13, 12:38
Medlem
fotokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Varför då?
Får man inte gå klädd hur man vill?

och dessutom bekräftar du den rasism som SD säger inte ha alls.
SD är inget rasistiskt parti... men samtidigt vill deras anhängare slita av en muslim deras slöja.

Djävla hycklare.

Jag skulle dagen efter gå och hindra dig från att attackera kvinnor du inte tycker om.
Låt kvinnorna vara din djävla kvinnomisshandlare.

Känner du dig nöjd över att klä av barn och idioter här på flashback? Om du verkligen tror att vanliga sd-väljare önskar rycka slöjan av muslimer, så är det ju du som är idioten.
Senast redigerad av fotokillen 2014-12-13 kl. 12:49.
Citera
2014-12-13, 13:13
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotokillen
Känner du dig nöjd över att klä av barn och idioter här på flashback? Om du verkligen tror att vanliga sd-väljare önskar rycka slöjan av muslimer, så är det ju du som är idioten.

Hoppa inte på mig, hoppa på din kompis som förstör ryktet om det "anti-rasistiska" SD.
Vet är ganska många inom SD som avskyr muslimska kvinnor, ja islam öht.
men du kanske har info som dementerar det?

Idioten är väl idioten som vill attackera en muslimsk kvinna som flytt undan talibaner som njuter av att attackera muslimska kvinnor. De kommer hit och blir attackerade för att de är muslimska kvinnor och "det vet man ju hur muslimer är, de attackerar ju muslimska kvinnor, då måste man ju attackera de där kvinnorna för att de är så dumma i sina hemländer... "

Citera
2014-12-13, 13:15
Medlem
Citat:
Till vilket land skulle du fly? Sd:s politik är ju knappast unik. Hela västvärlden har ungefär samma värderingar, med partier som SD! Afrika, mellanöstern? Hoppas du söker asyl i ryssland, nordkorea, eller eventuellt kuba. Varför inte göra detta redan nu?

Ok. Är det därför de sitter med i EU med de mest paranoida, konspiratoriska, rasistiska och dumkonservativa-grupperna?

Säg vilka länder som för SDs politik?
Citera
2014-12-13, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Det skulle inte finnas något val - eftersom jag bejakar allas lika värde och inte är ett inhumant svin så kommer jag ärkebuseras om de kommer till makten.

Kan inte du flytta nu redan?! Snälla gör oss den tjänsten. Du kan ju prova Saudi arabien lr Dubai. Annars finns det massa gamla kommuniststater som behöver ideell arbetskraft.
Citera
2014-12-13, 17:19
Medlem
Ullenobehags avatar
Citat:
Hoppa inte på mig, hoppa på din kompis som förstör ryktet om det "anti-rasistiska" SD.

Idioten är väl idioten som vill attackera en muslimsk kvinna som flytt undan talibaner som njuter av att attackera muslimska kvinnor. De kommer hit och blir attackerade för att de är muslimska kvinnor och "det vet man ju hur muslimer är, de attackerar ju muslimska kvinnor, då måste man ju attackera de där kvinnorna för att de är så dumma i sina hemländer... "

Duvet inte ett skit mer än vad dina vanföreställningar visar dig. De flesta SD väljare är helt vanliga människor, tex före detta Moderater eller Sossar. Sluta vara så jävla efterbliven tack!
Citera
2014-12-13, 17:21
Medlem
Ullenobehags avatar
Citat:
Ok. Är det därför de sitter med i EU med de mest paranoida, konspiratoriska, rasistiska och dumkonservativa-grupperna?

Norge, Finland, Danmark, Belgien, Snart Frankrike, Snart England, schweiz, Australien, Kanada, Italien, Typ Belgien, Ungern... Ska jag fortsätta? Eller är du utskämd så det räcker nu?
Citera
2014-12-13, 18:22
Medlem
fotokillens avatar
Citat:

Hela europa utom tyskland för en mycket mer konservativ invandringspolitik än Sverige, helt i linje med SD:s politik.
Citera
2014-12-13, 18:29
Medlem
fotokillens avatar
Citat:

Jag är inget fan av islamism, men detta är väl knappast ett problem stort nog att gråta över på flashback? Antar att de flesta feminina offer ändå finns bland svenskor, tack vare kulturellt snedvridna män.
Senast redigerad av fotokillen 2014-12-13 kl. 18:34.
Citera
2014-12-13, 23:06
Medlem
RagnarHarInteFisits avatar
SD kommer bara försöka assimilera invandrarna och fortsätta hålla igång den. Lika säker död för vårt folk som de andra partierna men med lite broms. Skulle överväga flytta ut i vilket fall. Off Topic Nu var det inte min typ du var ute efter men du fick ett svar.
Citera
2014-12-13, 23:15
Medlem
Citat:
Jag är inget fan av islamism, men detta är väl knappast ett problem stort nog att gråta över på flashback? Antar att de flesta feminina offer ändå finns bland svenskor, tack vare kulturellt snedvridna män.

Jag inget fan av islamism heller, inte rasism, nazism, sionism, kommunism, fascism heller.

Jag är humanist och värderar människor efter deras handlingar och inte deras bakgrund eller hudfärg.
Sånt sysslade man med förr i tiden med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in