Citat:
Ursprungligen postat av
TransitGloria
Musikhjälpen tyckte tydligen krokodiltårarna var så fina att de klippte ut och la upp på youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=F4JmLnZoxSk
Hon blir inte ledsen, hörni. Hon blir ARG. Och när hon blir arg gråter hon. Eller låtsas gråta. Jag satt mest som i trans och mindes (inte utan skam) mina egna små världssamvetesföreställningar på folkhögskolan (jag pluggade dramatik

) som resulterade i berörd fjällrävenfitta så det räckte och blev över.
Kom ihåg, tjejer och killar - när ni börjar få svårt att beskriva era tankar trots att ni vet att ni tänker rätt, bli ARG! Det är inte så att ni är så hårt hjärntvättade att ni bara upprepar inlärda ideologiska floskler och att det tar uttryck i kognitiv dissonans och känslomässig affekt när ni försöker förklara hur ni tänker. Nej. Ni gråter för att ni är så jävla fina människor.
Ahhh äntligen fick jag se det utan att behöva leta själv. Fan vad puttinuttigt det är runt 10:03
Jag tycker det är lite smaklöst att blanda in sig själv och sin egen position i allt man pratar om. Speciellt när hon tycker synd om folk, och ändå ska hon tränga sig in med sin egen ideologi och sig själv ( jag jag jag) = ( kvinnor kvinnor kvinnor) Det är så synd om MIG SJÄLV och vi måste se på världen och all ojämställdhet, dvs fixa så JAG FÅR DET BÄTTRE. Jag blir så arg på omvärlden och allt skit den håller på med, som påverkar MIG. Nu är jag satt här för att prata om AIDS och tragedier. Men varenda tragedi berör MIG och JAG VILL HA MER. Men aids är dåligt och jag förstår mig inte på alla dessa män som sätter sig på MIG och tar rätten över MITT liv... JAG måste ha jämställdhet..JAG som kvinna.
Vafan, lämna lite uppmärksamhet kvar till aidsoffer också..
Jaja hoppas ni fattar medans jag går och hämtar mer öl. För det kommer vara svårare att förstå det jag skriver snart..