Hej alla läsare och potentiella kunder till Poseidonkliniken
Jag skriver för att följa upp det här inlägget från 2014 som gjordes i affekt av mig några dagar efter att jag gjort behandling hos Poseidonkliniken.
För det första är det ju resultatet som räknas och jag kan konstatera att jag idag är mycket nöjd med den behandling Poseidonkliniken gjort framförallt med de dåliga förutsättningar jag har förstått att jag har med dåligt givarområden och svaga hårsäckar. När jag skrev inlägget hade jag just gjort behandlingen och var av uppfattningen att kliniken lovat mig ett visst antal hårsäckar. Poseidonkliniken menade att man inte kan lova något sådant och beklagade om de varit otydliga om det i mitt fall. De valde därför kompensera mig för detta. Poseidonkliniken var proaktiva och mycket tillmötesgående och tog min kritik på allvar och jag var mycket nöjd med det belopp de kompenserade mig med.
Poseidonkliniken har både genom det sätt de bemötte mitt krav på och det behandlingsresultat jag fått visat att det är en väldigt seriös klinik som gör bra behandlingar och är måna om sina kunder. Jag har sen dess rekommenderat kliniken till alla i behov av hårtransplantation då jag har fått positiv feedback på min behandling.
Inlägg på Flashback kan inte tas bort dessvärre och jag vill därför följa upp kommentaren och ge Poseidonkliniken cred för hur de bemöter sina kunder.
Bästa hälsningar
Peppe