Jag behöver hjälp av någon kunnig. Jag försöker komma åt ett gammal youtube konto som är över 4 år gammalt, jag vet dock bara användarnamnet med 100% säkerhet men är rätt säker på lösenordet också.
Eftersom google numera har youtube så loggar man inte in med användarkonton längre utan med google konton som i sin tur har youtubekanalen.
Gamla youtubekonton finns ändå kvar och för att komma åt dom så ska man gå in på youtube med ett gmail konto som inte är kopplad till en youtube kanal. Sedan ska man trycka in länken [url="youtube.com/gaia_link"] och där skriva in det gamla användarnamnet och lösenordet till youtube.
När man gör detta ska det enligt
https://support.google.com/youtube/answer/1637615?hl=sv gå att "länka" inloggningen till googlekontot man är inne på. Men det enda som kommer upp är inloggningen till det gamla youtubekontot. Här kommer jag inte in, jag försöker "göra anspråk" på det men det går inte att göra anspråk på den kanalen säger då youtube.
jag är 99% säker på att lösenordet inte är fel, och det brukar isåfall stå det.
Så vad menas med detta? Och varför kommer inte hela den här länkningsgrejen upp för?
Fattar fanimej ingenting