• 1
  • 2
2014-12-07, 23:54
Medlem
Jag blir vild och oförutsägbar på fyllan, säger dom mest fruktansvärda sakerna och kan mer eller mindre gå fram till en tjej/vilken som helst o utan o tveka hångla upp henne. (inga gränser)
Min ironi på fyllan är inte o leka med och det blir ofta för mycket och mina vänner blir sårade av mig när jag håller på såhär....

Går detta att förändra eller kommer jag alltid vara såhär när jag är full?
Tips tack!

(ett exempel från igår var när jag träffade en kollega från jobbet som jag tycker är snygg och vet att hon är singel så jag satt först o snacka med henne om att hon var jävligt läcker sen tog jag henne på benet och ställde mig upp gick bakom stolen där hon satt och böjde mig över henne tog henne på brösten och kysste henne i nacken, hon blev sur som fan och jag kommer få fan för detta på jobbet nu känner jag...)
Citera
2014-12-07, 23:55
Medlem
Fallmans avatar
Drick med måtta,
Citera
2014-12-08, 00:04
Medlem
Späks avatar
Citat:
[...]sen tog jag henne på benet och ställde mig upp gick bakom stolen där hon satt och böjde mig över henne tog henne på brösten och kysste henne i nacken, hon blev sur som fan och jag kommer få fan för detta på jobbet nu känner jag...

Nejdå, det tror jag inte! Lustiga idéer du har..

Jag tror att du alltid kommer att vara ett svin på fyllan, du verkar mista en hel del spärrar och områden i hjärnan.

En lösning finns, men jag tror väl knappast att jag behöver tala om vilken..?
Citera
2014-12-08, 00:05
Jag vill inte vara ett rövhål , men helt seriös såna här frågor kan ju ingen svaret på i hela världen? Du får helt enkelt ge fan i att dricka om du ska lösa det? Eller möjligen prata med en psykolog men vad ska hon/han hjälpa dig med?

Hur svårt är det att ge sig fan på att sluta vara ett svin?
Citera
2014-12-08, 00:06
Medlem
Vilken jävla lirare! Fick mig ett gott skratt, finns inget du kan göra förutom att skippa alkoholen. Din insida kommer ut på fyllan så folk faktiskt ser hur ful du är.

Jag kommer själv ihåg hur jag var ute med några kompisar, och sen så sneade jag när en kompis tog min tjej jag hållde på med. Hade märkt henne med mitt namn, så jag gick till baren ett tag och var arg efter 3-4 shots så gick jag tillbaka och sa hur jävla ful han var, och drog upp några skämt så tjejen skrattade. Han verkade ganska ledsen på mig efter det...

Saken är den att man inte kan skylla på alkoholen, om man inte kan hantera den så dricker man inte såna mängder. Det är alltid ens eget fel och inte alkoholen!
Citera
2014-12-08, 00:07
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Jag blir vild och oförutsägbar på fyllan, säger dom mest fruktansvärda sakerna och kan mer eller mindre gå fram till en tjej/vilken som helst o utan o tveka hångla upp henne. (inga gränser)
Min ironi på fyllan är inte o leka med och det blir ofta för mycket och mina vänner blir sårade av mig när jag håller på såhär....

Tips tack!

(ett exempel från igår var när jag träffade en kollega från jobbet som jag tycker är snygg och vet att hon är singel så jag satt först o snacka med henne om att hon var jävligt läcker sen tog jag henne på benet och ställde mig upp gick bakom stolen där hon satt och böjde mig över henne tog henne på brösten och kysste henne i nacken, hon blev sur som fan och jag kommer få fan för detta på jobbet nu känner jag...)
Det handlar väl om hur du är som person i grunden. Ett talesätt är att man inte känner någon riktigt förrän man har supit med personen. Går du runt och har negativa tankar om folk som du träffar? Då kanske alkoholen får dig att gå över gränsen och du säger exakt vad du tycker.
Citera
2014-12-08, 00:07
Medlem
apelsinhimlens avatar
Ja, det går att förändra. Sluta med att dricka alkohol så är problemet borta.
Citera
2014-12-08, 00:13
Medlem
Sankt-Nikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg

Tips tack!

A man's true character comes out when he's drunk.
- Charlie Chaplin
Citera
2014-12-08, 01:11
Medlem
Con-artists avatar
Antingen kan du tagga ned på mängden alkohol, eller så kan du fortsätta och köra järnet när du festar. Jag röstar på alternativ 2, ingen gillar en kärring. Kör bah!

Angående tösabiten på jobbet så gör du bäst i att ignorera henne ett tag. Gör du det tillräckligt länge så kommer hon komma krypandes efter ett tag, tro mig. Lycka till!
Citera
2014-12-08, 08:47
Medlem
Ssadulistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Con-artist
Angående tösabiten på jobbet så gör du bäst i att ignorera henne ett tag. Gör du det tillräckligt länge så kommer hon komma krypandes efter ett tag, tro mig. Lycka till
Varför skulle hon komma tillbaka till honom? Han gick fram till henne, svinfull, tafsade henne på benet och brösten och kysste henne på nacken. Varför i hela helvete skulle hon ens prata med TS från och med igår? (När det hände)
Citera
2014-12-08, 09:15
Medlem
Otems avatar
Drick måttliga mängder alkohol eller drick inget
alls. Kanske du behöver ta en längre paus? Dom
flesta lever väl rövaren när dom dricker för mycket.
Citera
2014-12-08, 10:34
Medlem
Gymmes avatar
Det är inte alkoholen som gör det.
Det är du.

Vad är det som tynger dig? Har något hänt i ditt liv på senaste?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in