2014-12-07, 14:13
Medlem
Vitalrepuss avatar
Hej! Som rubriken lyder så söker jag en billig skärm samt baksida till en vit iPhone 4s då både skärmen och baksidan pajat då jag klantat mig och tappat telefonen i backen. Saken är bara den att min ekonomi är otroligt begränsad, och eftersom jag dessvärre tvingas vända på varenda krona frågar jag nu var på internet man kan köpa en billig skärm + baksida? Finns det några billigare alternativ än Ebay?

Mvh
Citera
2014-12-07, 14:27
Medlem
Freakflows avatar
Köpte framsida till iphone 4s för 200:- i Mariatorget, så det plus baksida borde ligga på 300:-, med 6 månaders garanti. Hur billigt har du hittat det? Mkt beror ju på kvaliten också.
Citera
2014-12-07, 15:03
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freakflow
Köpte framsida till iphone 4s för 200:- i Mariatorget, så det plus baksida borde ligga på 300:-, med 6 månaders garanti. Hur billigt har du hittat det? Mkt beror ju på kvaliten också.

Har hittat för ca 100kr på Ebay samt en baksida för ca 50kr. Antar att det kanske inte går att få billigare än så. Hade hoppats på ett skärmpris på runt 70kr dock.
Citera
2014-12-07, 16:27
Medlem
lorebfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Har hittat för ca 100kr på Ebay samt en baksida för ca 50kr. Antar att det kanske inte går att få billigare än så. Hade hoppats på ett skärmpris på runt 70kr dock.
Personligen så hade jag inte köpt det billigaste jag kan hitta..

Vet du hur man byter lcdn?
Citera
2014-12-07, 16:59
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorebf
Personligen så hade jag inte köpt det billigaste jag kan hitta..

Vet du hur man byter lcdn?

Nej du har iofs en poäng, får bli att gå och panta burkar :P

Ja det vet jag, samt har jag alla nödvändiga verktyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in