Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-06, 23:25
  #1
Medlem
Jag håller på att bli tokig här och kommer bara inte på vilken karaktär som låter på ett speciellt sätt vid speciella tillfällen. Skitsvårt att förklara detta men det är en karaktär, antingen i en tv-serie eller en film och det är tecknat, kan inte tänka mig annat. Det är en manlig karaktär som låter/är en hund när denna blir frustrerad och ska beordra andra att göra något. Det låter som en hund som ryter och jag tror han ruskar på huvudet samtidigt. Första tanken som ploppade upp var att det är "Principal Chalmers" från Simpsons och att det är ytterligare en catchfrase än "Skinneeeer!" som han har men jag har inte lyckats youtube:a fram något.

Om någon ens förstår vad jag talar om så är ju detta ett under...
Citera
2014-12-06, 23:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag håller på att bli tokig här och kommer bara inte på vilken karaktär som låter på ett speciellt sätt vid speciella tillfällen. Skitsvårt att förklara detta men det är en karaktär, antingen i en tv-serie eller en film och det är tecknat, kan inte tänka mig annat. Det är en manlig karaktär som låter/är en hund när denna blir frustrerad och ska beordra andra att göra något. Det låter som en hund som ryter och jag tror han ruskar på huvudet samtidigt. Första tanken som ploppade upp var att det är "Principal Chalmers" från Simpsons och att det är ytterligare en catchfrase än "Skinneeeer!" som han har men jag har inte lyckats youtube:a fram något.

Om någon ens förstår vad jag talar om så är ju detta ett under...


Kolla om det är Richard Nixons gestaltering i futurama
Citera
2014-12-06, 23:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semoi
Kolla om det är Richard Nixons gestaltering i futurama

Hahaha helt fantastiskt, på första försöket! Tack, nu kan jag sova!
Citera
2014-12-06, 23:47
  #4
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semoi
Kolla om det är Richard Nixons gestaltering i futurama
Låter klockrent som honom, kindruskande som en hund o,s,v.


Men samtidigt finns det något i bakhuvet,,,, någon med bulldoggkinder som flabbar när han pratar,,,,men kommer ej på vad jag tänker på riktigt, är nog för full just nu.
Kan det vara något från family guy?
Edit:ser att nixon var rätt.
__________________
Senast redigerad av Barney Calhoun 2014-12-06 kl. 23:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback