Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-12-06, 15:44
Medlem
237s avatar
Hur capturar (sug på den svengelskan...) man in gameplay från PC, det vill säga när jag spelar ett spel, så vill jag recorda när jag spelar. Känns sådär att sitta med en vinglig och grynig systemkamera där reflektioner förekommer o.s.v.
Citera
2014-12-06, 15:46
Medlem
Pungvredes avatar
Fraps?
Citera
2014-12-06, 15:50
Medlem
Hört talas om den där Google? Han ska tydligen vara bra på att svara på dumma frågor!
Citera
2014-12-06, 15:51
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungvrede
Fraps?

Slog du just rekord i det snabbaste samt mest kortfattade och ändå besvarande svaret i FB:s historia?
Citera
2014-12-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Slog du just rekord i det snabbaste samt mest kortfattade och ändå besvarande svaret i FB:s historia?
Nej det va nog du som slog rekord i årets mest onödiga tråd.

L2Google
Citera
2014-12-06, 15:53
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Nej, det finns ord som "Ja/Nej" som är kortare, vilka fungerat utmärkt i olika trådars frågeställning.

Fraps fungerar utmärkt till det mesta... kan bli FPS-spikes ibland har jag upplevt, SA-MP då...
Citera
2014-12-06, 15:55
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykologet
Hört talas om den där Google? Han ska tydligen vara bra på att svara på dumma frågor!

Jag gillar FB. Raka & snabba svar, på bönders språk.

Plus att det ingår minst EN jäkligt bitter person i varje tråd som bara måste ta ut sin frustration över sitt misslyckade liv på främlingar för att kuken att göra det irl saknas.
Citera
2014-12-06, 15:56
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Nej, det finns ord som "Ja/Nej" som är kortare, vilka fungerat utmärkt i olika trådars frågeställning.

Fraps fungerar utmärkt till det mesta... kan bli FPS-spikes ibland har jag upplevt, SA-MP då...

Ja/Nej hade nog inte funkat i min frågeställning. Hursomhelst var det en fet komplimang till killen, utifall det missförstods ...
Citera
2014-12-06, 15:59
Medlem
Pungvredes avatar
Citat:

haha, Vad är det för spel du tänkt att spela?
Citera
2014-12-06, 16:02
Medlem
Citat:
Jag gillar FB. Raka & snabba svar, på bönders språk.

Plus att det ingår minst EN jäkligt bitter person i varje tråd som bara måste ta ut sin frustration över sitt misslyckade liv på främlingar för att kuken att göra det irl saknas.

Det handlar inte om det.
Man tappar bara hoppet om mänskligheten när folk som klarar av att skriva på ett tangentbord inte vet hur man använder Google.
Citera
2014-12-06, 16:04
Medlem
Milkteeths avatar
OBS.
https://obsproject.com/
Citera
2014-12-06, 16:08
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 411
Det handlar inte om det.
Man tappar bara hoppet om mänskligheten när folk som klarar av att skriva på ett tangentbord inte vet hur man använder Google.

Google erbjuder många och bra funktioner.
FB erbjuder många och bra funktioner.
Båda är olika.

Man kan se det som en hummer-restaurang kontra ett gatukök. Visst fan är hummer fint, men det finns många tillfällen i livet då en slabbig Sibylla-burgare bara kan göra tricket, oavsett alla "onyttigheter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in