2018-02-22, 17:18
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fast efter att ha aktiverat dig kunde jag bli uppmärksammad på att Bulkpowders rekommenderar införskaffande utav digitalvåg vilket jag gör hårdnackat motstånd mot om jag kan... ifall man nu ämnar ta sig under 750 mg (1/3 tesked) som jag, så jag vill fråga var köpte du ditt eget agmatine?

Säkert en svensk shopp när det fortfarande var lagligt här va? 😃

Jag köper det inte ifrån Sverige, då jag bor i utlandet.
Jag får mitt i 30grams förpackningar och ögonmåttar genom att dela upp det i 10-11 högar.
Citera
2018-02-22, 22:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag köper det inte ifrån Sverige, då jag bor i utlandet.
Jag får mitt i 30grams förpackningar och ögonmåttar genom att dela upp det i 10-11 högar.
Och hur stor dos tvingar du i dig då?, och jag kan i Sverige inte beställa din 30grams förpackning förstås?.
Citera
2018-02-23, 14:46
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Och hur stor dos tvingar du i dig då?, och jag kan i Sverige inte beställa din 30grams förpackning förstås?.

2.6 - 7.5 gram är spannet.

Experimentera dig fram.
Jag håller mig till 2.6 gram, har skrivit om det rätt utförligt i trådarna i min signatur.
Citera
2018-02-26, 13:14
Medlem
Zot^s avatar
Har någon här försökt bli hög på memantin? Det är ju en NMDA antagonist trots allt, men det kanske är opraktiskt att vara dissocierad i flera dygn (vilket säkert kan hända pga den långa verkningstiden). Vore intressant att höra, har själv ej provat.
Citera
2018-03-26, 22:02
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Har någon här försökt bli hög på memantin? Det är ju en NMDA antagonist trots allt, men det kanske är opraktiskt att vara dissocierad i flera dygn (vilket säkert kan hända pga den långa verkningstiden). Vore intressant att höra, har själv ej provat.

Det finns en snubbe på Reddit som älskar det och prisar det till gudarna. Pallar inte leta upp tråden atm men du kommer hitta hans inlägg ganska snabbt då han är den största förespråkaren hehe. https://www.reddit.com/r/MemantineHCl/
Citera
2018-04-17, 20:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
2.6 - 7.5 gram är spannet.

Experimentera dig fram.
Jag håller mig till 2.6 gram, har skrivit om det rätt utförligt i trådarna i min signatur.
Jag tänker inte experimentera fram placebo-effekter tack vackert.
Allra helst ska man inte experimentera på alzheimer patienter utan
gå på teorier i tron att det skyddar hjärnan, inte att man är ute efter...ja vad är du ute efter för effekt?
för du lär inte skydda hjärna med 2.6 gram, det här glappet låter ytterst orimligt.

Visste du förövrigt att 10 mg är den lägsta Memanting dosen för att få utskriven i Sverige,
jag är besviken på att vi inte fick 5 mg
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-17 kl. 20:29.
Citera
2018-04-19, 16:43
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Jag tänker inte experimentera fram placebo-effekter tack vackert.
Allra helst ska man inte experimentera på alzheimer patienter utan
gå på teorier i tron att det skyddar hjärnan, inte att man är ute efter...ja vad är du ute efter för effekt?
för du lär inte skydda hjärna med 2.6 gram, det här glappet låter ytterst orimligt.

Visste du förövrigt att 10 mg är den lägsta Memanting dosen för att få utskriven i Sverige,
jag är besviken på att vi inte fick 5 mg

Läs på om nocebo.

Meningslöst inlägg.
Citera
2019-07-05, 20:12
Medlem
snortade memantin

min näsa känns som den ska brinna upp

jag bara gråter och gråter

så starkt

hjälp

hur fan ska man egentligen ta skiten????
Citera
2019-07-05, 20:18
Medlem
Mod kan flytta till "Övriga droger", men shit kändes allvarligt där ett tag. Grät som en bebis, hostade och nös nonstop i 15 minuter, sved som satan i hela luftsystemet, näsblod etc.

Hur ska man ta denna substans egentligen? Bomba?
Citera
2019-07-05, 20:21
Avstängd
Varför tar du medicin mot Alzheimer? Det gör ju inget annat än reducerar effekten av glutamat. Du kan lika gärna gå till närmsta kinakrog och beställa en biff chop suey med extra MSG.
Citera
2019-07-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Varför tar du medicin mot Alzheimer? Det gör ju inget annat än reducerar effekten av glutamat. Du kan lika gärna gå till närmsta kinakrog och beställa en biff chop suey med extra MSG.
Går att trippa på i högre doser. Snortade nyss ungefär 150mg men nös ju fan ut allt.
Citera
2019-07-05, 20:31
Avstängd
Ja du kanske borde ta via munnen. Akta dig för demens-mediciner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in