• 2
  • 3
2019-07-05, 20:31
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden "snortade memantin" infogad./mod
Citera
2019-09-14, 23:39
Medlem
Bränner memantine muskler?

Någon som mikrodoserar memantin och styrketränar?

Min uppfattning är att dom som äter memantin tappar kilovis med muskler på bara några få veckor. Finns det någon med vetskap inom detta? Jag finner vaga rapporteringar om viktminskning men jag hittar nästan ingen forskning alls. Vad finns det för erfarenheter och kunskap om detta ämne?
Citera
2019-11-02, 13:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Memantin oral lösning till svenska alzheimer-patienter verkar ju finnas
Ebixa
https://www.fass.se/LIF/product?user...20020515000047
Memantin Ebb 10 mg/ml oral lösning
https://lakemedelsverket.se/LMF/Lake...0&type=product

eller hur?????
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-02 kl. 14:04.
Citera
2020-01-23, 00:10
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Har någon här försökt bli hög på memantin? Det är ju en NMDA antagonist trots allt, men det kanske är opraktiskt att vara dissocierad i flera dygn (vilket säkert kan hända pga den långa verkningstiden). Vore intressant att höra, har själv ej provat.

Självklart! har jag försökt bli bäng på det
beställde 250 mg
delade i 3 doser och tog ena direkt (ca 83mg)
hände inte så mkt men tyckte jag kände mej lite gladare.

var vaken hela natten utan att bli förstörd eller sliten efter
testade igen efter 2 dagar typ 100mg. händet inget då heller.

har ju lite kvar så vet inte om det är nån ide att försöka igen

provade snorta med och fattar varför man inte gjorde om det, påminde om att snorta 2C-E fast värre
Citera
2020-01-23, 00:40
Medlem
TorrFlamingos avatar
Visst går detta att trippa på. Rekommenderas dock INTE såvida du inte tycker om att vara halvtrippad i flera dygn.

Fick hem en påse på 500mg och ögonmåttade 100mg (kan ha varit 110-150) på tom mage. Några timmar senare slår det till, jag blir härligt dissociativ och det surrar i skallen. Inte alltför väck, och motoriken blev bara lagomt rubbad. Jag sitter dock mest och spelar datorspel under peaken så kan inte avgöra hur flyga iväg i kosmos-faktorn står sig emot t.ex ketamin och MXE då jag alltså inte tog mig tid att lägga mig i sängen med lämplig musik i hörlurarna.

Skulle säga att peaken varade 7-10h, och om ruset hade tagit slut där hade jag kanske provat att ta skiten igen. Dessvärre pågick eftereffekterna i flera dygn, med små OEVs och lysande färger och småtrippad i huvudet fortfarande. Kände mig totalt utmattad dygn 2. Tror att jag återhämtade mig någorlunda under dygn 3 och var bra dygn 4, men totalt sett var det alltså jävligt ovärt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in