2014-12-06, 00:02
Medlem
Hej! Tnkte ska jobb i Securitas som vktare/larmtekniker dvs har jag inget med graffiti att gra utan ker kollat larm och installerar ifall man skulle jobba dr tror ni chefen skulle sparka en ifall man torskar/torskat fr skadegrelse?
Citera
2014-12-06, 00:03
Medlem
Ja det tror jag.
Citera
2014-12-06, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SockerStavros
Ja det tror jag.
vad e bakgrunden till ditt svar frklara grna varfr
Citera
2014-12-06, 00:29
Medlem
Frn deras FAQ

Citat:
Kan jag f anstllning hos er trots att jag har en villkorlig dom sedan 1999?
Det beror bland annat p vad du r dmd fr. Kontakta det lokala platskontoret och prata med den som rekryterar personal.

Nr du sger torskar s tror jag du fr kicken. Nr du sger torskat s beror det p hur lnge sen det var.
Citera
2014-12-06, 00:48
Medlem
Vet en snubbe som jobba som vktare och han hade torskat fr graffiti tidigare.
Citera
2014-12-06, 04:10
Medlem
Braobhsads avatar
Tror jag verkligen inte, hur skulle arbetsgivaren f reda p att du torskat? Mjligtvis om du sitter hktad och missar ditt pass. Annars ser jag inte hur detta skulle uppdagas. Har dock aldrig jobbat inom vktaryrket s vet ej om det grs regelbundna kontroller av personalens belastningsregister. Men tror som sagt inte att det sker efter att du vl ftt jobbet.
Citera
2014-12-06, 14:11
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
Hej! Tnkte ska jobb i Securitas som vktare/larmtekniker dvs har jag inget med graffiti att gra utan ker kollat larm och installerar ifall man skulle jobba dr tror ni chefen skulle sparka en ifall man torskar/torskat fr skadegrelse?
Var det mer n 5 r sen s har det vl frsvunnit ur ditt register?
Allts du r clean
Citera
2014-12-07, 03:45
Medlem
Pizzeria-Vetarns avatar
En som jobbade p Svensk bevakningstjnst ska tydligen klottrat i unga dagar, halv knd local hero p ngon av dom tre linjerna i Stockholm. Tydligen gick det bra fr honom med att jobba p tunnelbanan s varfr skulle det inte fungera jobba som vktare d?
Senast redigerad av Pizzeria-Vetarn 2014-12-07 kl. 03:47.
Citera
2014-12-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
En som jobbade p Svensk bevakningstjnst ska tydligen klottrat i unga dagar, halv knd local hero p ngon av dom tre linjerna i Stockholm. Tydligen gick det bra fr honom med att jobba p tunnelbanan s varfr skulle det inte fungera jobba som vktare d?
Alla r vl vrda en andra chans?
Citera
2014-12-09, 11:32
Medlem
njekss avatar
Citat:

Om du lever fr denna skiten r vl ditt strsta problem att ens fixa ett jobb och behlla det verhuvudtaget, om du r vktare eller inte spelar vl ingen roll. Ett liten rolig grejj kan ocks vara att frska hlla ditt CV lngre n ditt brottsregister, tvlingen brjar nu. Lycka till.
Citera
2014-12-09, 16:36
Medlem
Chromekillers avatar
Man fr inte jobba som tunnelbannevktare eller fr commuter security group om du har torskat fr narkotika/skadegrelse igentligen ska du vara helt ostraffad fr allt men kan ges fri och f jobbet p t.e.x securitas/g4s om du har torskat fr misshandel t.e.x.

klla nr det gller csg :http://www.commutersecurity.se/lediga-tjanster.html
eftersom alla r s krsna och aldrig tror p folk nr man inte har kllor.
ha ett trevligt jobb p securitas..
Citera
2014-12-09, 23:39
Medlem
njekss avatar
Citat:
haha oroa dig inte r inte en somalier, att kalla en hel befolkning fr dum r nog lite verdrivet tycker jag

En bekant jobbar p Securitas och tycker det r trkigt och segt. Jag hade nog inte velat ha hans jobb iallafall, visserligen finns det skert olika uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in