2014-12-05, 19:02
Medlem
enligt sr.se

Upptakten ska ha varit att eleven ville radera en bild på sig själv från lärarens kamera. Pojken ville inte vara med på bild och läraren blev arg när han rörde vid kameran.
Eleven ska ha blivit slagen i ansiktet och knäad på låren.
Han är fortfarande i viss tjänst.

Låter mycket märkligt att han fortfarande är i tjänst tycker jag. Låter som bs hela storyn
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6037488

Senast redigerad av Jumbokk 2014-12-05 kl. 19:04.
Citera
2014-12-05, 19:06
Bannlyst
En gapig snoris säkert som försökt rycka åt sig kameran läraren har blivit irriterad och tagit tag i armen på eleven som skriker misshandel i hopp att få lite cash eller endast sett chansen att jävlas med läraren han inte tycker om.
Citera
2014-12-05, 19:21
Avstängd
http://webcache.googleusercontent.co...&hl=en&ct=clnk

"– Läraren skulle slå honom med knuten näve i magen men min son böjde sig ner så slaget träffade mellan örat och käken i stället. Sedan knäade läraren honom på vänster lår, berättar pojkens pappa."
Citera
2014-12-05, 19:59
Medlem
Skulle begärt att dom plockade bort läraren från skolan direkt och gjort en polisanmälan.
Om inte det hjälper hade jag löst det själv.
Citera
2014-12-05, 20:52
Medlem
låter ju som en fantasi att en lärare skulle drämma i med knytnäven, nåt är inte helt rätt här för isåfall borde han ju ha varit förhörd av polis., eller i minsta fall avstängd på riktigt.
att skolan heller inte gör någon anmälan verkar inte för storyns täthet
Citera
2014-12-05, 21:00
Bannlyst
Det kan ju slagit slint men knytnävsslag och knän ha ha naaaeeee tror inte det, det är en tioåring mot en vuxen karl liksom.
Citera
2014-12-05, 21:08
Medlem
Låter väldigt skumt än sålänge... Tror vi är långt från en objektiv bild av händelsen i nuläget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in