Citat:
Ursprungligen postat av
Luffa
Precis! Det var xxxxxxx och det finska bolaget OY General energy Africa Ltd, som tog det första steget mot det som resulterade i en förlikning. Detta genom att stämma svärfadern för att han påstods inte ha fullföljt affären.
Korrekt!
Citat:
Det Du vill säga, Ackeson, ska jag tolka det som att när väl xxxxxxx och makens finska bolag genom tingsrätten fick klart för sig vad som gällde i affären, då backar dom ur med motiveringen att de är förföljda.
Det är inte korrekt!
De backade ur därför en jävla journalist lär förfölja dem vad de än gör. I så måtto är det journalisten Håkan Slagbrand som stoppat affären. Då borde ju kramkompisen vara glad nu när han får behålla sin fastighet. Slutet gott, allt gott!
Citat:
Nu räcker inte ens sandlådan till!
Beror på hur stor du är!?
Citat:
På vilket sätt är xxxxx och hans familj förföljda av svärfadern?
Jag tror inte svärfadern förföljer sin dotter, det är alldeles bestämt Håkan Slagbrand som gör detta och det vet du för vad jag förstår har ni täta kontakter. Du hjälper honom med samma sak på Flashback.
Citat:
Ett sådant påstående tydliggör med all önskvärdhet misstanken om att vi har att göra med en gravt sjuk psykopat som ser spöken överallt!
Det är ett mycket vänligt uttryck i jämförelse med allt annat du spytt ur dig!
Citat:
Nej, det vore bättre om xxxxxxx lade krutet på sitt flaggskepp Granitporten och exempelvis såg till att hemsidan fungerar igen! Sett ur ett investerarperspektiv är det ingen bra startsignal att hemsidan inte fungerar.
Men det har väl inte du med att göra? Här i Skåne säger vi alltid "sköt du ditt så sköter jag mitt".
Orsaken till att den är nere känner du inte till och inte heller känner du till nästa stora steg de är på väg att ta. De har faktiskt lyckas dölja en hel del för dig.
Den där "grävande" journalisten Håkan Slagbrand är inte mycket att satsa på, byt vän att dela dina problem med. Kanske du skulle komma ur detta och leva ett normalt liv.
Hur går det med bevisen på kriminalitet?