• 1
  • 2
2014-12-05, 16:49
Bannlyst
Jag läser på avpixlat, friatider och all världens medier dagligen och jag fick ett kaostänk eller risktänk. Och tänkte att jag inte skulle ägna mig åt sådant riskbeteende som att åka ut till skärholmen.

Det finns ju invandrargäng där som hatar svenskar.. Jag menar det är ju som att åka ut i mogadishu
Men alla uplopp och stenkastning och kaxiga invandrargäng som rånar en på allt man äger..

Jag fick bara en otroligt otäck känsla av att någonting skulle hända om jag åkte ut till ett muslimtät område.

Jag menar ISIS har 300 terroristkrigare i Sverige idag och dem vill ju halshugga svenskar på öppen gata...

Och säpo har sagt att det finns ISIS celler i Sverige som är redo att slå till.. Jag vågar inte göra någonting snart förutom att sitta anonymt på flashback och säga saker.... Det skulle vara idiotiskt att prata om känsliga saker offentligt.

Håller jag på att utveckla någon slags främlingsfobi?

Eller är det friskt att tänka så?

Hjälp hur ska jag kunna känna mig trygg i det nya Sverige?

Är jag smart eller dum?
Senast redigerad av Trappedinuniverse 2014-12-05 kl. 16:52.
Citera
2014-12-05, 16:55
Medlem
Du överdriver risker. Det är säkert att vistas i dom områdena mitt på dagen. Och IKEA ligger ju vid kungens kurva och är otroligt lugnt ställe att vara på mitt under dagen, värsta du kan råka ut för är nog en trafik olycka.
Citera
2014-12-05, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cibus
Du överdriver risker. Det är säkert att vistas i dom områdena mitt på dagen. Och IKEA ligger ju vid kungens kurva och är otroligt lugnt ställe att vara på mitt under dagen, värsta du kan råka ut för är nog en trafik olycka.

Hur ska man veta det? I tjetjenien omringade ISIS en hel stad nyligen. Går att läsa under terrorist forumet
Citera
2014-12-05, 17:13
Medlem
bithaxs avatar
Nu har inte jag varit i Rinkeby eller Akalla på ett tag, men har alldrig hänt något när jag varit där.

Har gått hem från Bredäng sent om natten många gånger då min kompis bor där, har inte heller hänt något. Var några tjejer som ropade "svenne jävel" eller något i den stilen från en balkong en lördagkväll, det är väll det värsta som har hänt.

Hängde med en polare ut till betongen en gång när han skulle köpa röka också, inte heller då hände något. Kan ju säga att jag var mer nojjig för farbror blå än för invandrar gäng när jag gjorde det.
Senast redigerad av bithax 2014-12-05 kl. 17:15.
Citera
2014-12-05, 17:21
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Vistas där under dagtid så klarar du dig.
Citera
2014-12-05, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Vistas där under dagtid så klarar du dig.

Hur vet du det med allt som kan hända? Att sätta sin fot ute i en invandrartät förort särskilt som vit är IQ fiskpinne...
Citera
2014-12-05, 18:09
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
Hur vet du det med allt som kan hända? Att sätta sin fot ute i en invandrartät förort särskilt som vit är IQ fiskpinne...

Var och såg nattvisningen på Paranormal activity 4 som gick på Heron City (Skärholmen). Den började 00.00, fick sedan gå från Heron City till Skärholmen centrum och ta tunnelbanan därifrån. Det var fruktansvärt obekvämt, blev iakttagen av skumma människor men jag klarade mig. Om du besöker IKEA på dagtid så är det ingen fara, sluta vara så paranoid.
Citera
2014-12-05, 19:28
Medlem
OleYellers avatar
Citat:

Menar du allvar?

Världen är din. Åk dit du vill åka när du än vill åka dit. Ingen fara.
Citera
2014-12-05, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Menar du allvar?

Världen är din. Åk dit du vill åka när du än vill åka dit. Ingen fara.

Ja jag menar allvar, Vad fan snackar du om? Jag kan bli halshuggen av Islamiska staten om jag åker ut till invandrartäta förorter ju?

SÄPO säger ju det, ISIS redo att agera i Sverige har dem sagt.

Jag är inte dum i huvudet därför vistas jag inte bland människor som potentiellt vill halshugga mig.

Jag tycker inte att jag är sjuk.. Jag tycker bara att jag är smart om mitt syfte är att överleva lite till i den här världen.
Senast redigerad av Trappedinuniverse 2014-12-05 kl. 20:32.
Citera
2014-12-05, 20:32
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ja jag menar allvar, Vad fan snackar du om? Jag kan bli halshuggen av Islamiska staten om jag åker ut till invandrartäta förorter ju?

Jag är inte dum i huvudet därför vistas jag inte bland människor som potentiellt vill halshugga mig.

Sätt inte din fot i sådana områden!
Vi måste värna om segregationen.
Citera
2014-12-05, 21:09
Medlem
Åk dit och var snäll, bjud dom på frukt.

Jag är inte rasist men ja, jag drar alla över en kam, en kam dom/ni själva drejjat ihop.

Hatar alla raser, för ni ljuger så mycket .
Senast redigerad av Vreborlo 2014-12-05 kl. 21:48.
Citera
2014-12-05, 22:03
Medlem
Citat:

Jag tycker inte att jag är sjuk.. Jag tycker bara att jag är smart om mitt syfte är att överleva lite till i den här världen.

Hur ofta blir svenskar halshuggna av islamister?

Vi vet du hatar invandrare och tar varje chans att påpeka detta. Gå och lägg dig nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in