2014-12-03, 23:53
Medlem
hej jag har haft detta sen jag var typ 16-17 år,men det blir bara värre och värre. det ser inge vidare ut.
Har frågat en doktor.Men finns inget att göra. Jo man kan ta bort dom,men chansen att dom växer fram är typ enorm.

Finns de verkligen ingenting man kan göra för typ dämpa de eller något sånt?

Finns de nån salva eller något som är bra? det är utseendemässigt förjävligt ut.

Hoppas på tips och trix från er. det är rätt vanligt ändå. vissa har inte så extremt.
Citera
2014-12-03, 23:59
Medlem
åhfan, vad säger du till tjejerna när du väl hamnar i sängen om jag får fråga?
Vet du hur lång tid det tar innan de växer ut? Är det inte isf värt att ta bort skiten varje gång de växer ut igen?

Jag lider med dig brorsan, hoppas det finns en lösning!
Citera
2014-12-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unclerunkel
åhfan, vad säger du till tjejerna när du väl hamnar i sängen om jag får fråga?
Vet du hur lång tid det tar innan de växer ut? Är det inte isf värt att ta bort skiten varje gång de växer ut igen?

Jag lider med dig brorsan, hoppas det finns en lösning!

igentligen bara 2 tjejer som påpekat de. det är inget som förstör sexet.Men de ser inte så jävla fint ut:P
Citera
2014-12-04, 00:23
Medlem
Googlade lite enkelt på Tyson Körtlar och kom fram till detta: http://www.citylaser.se/behandlingar.../penila-papler

Drygt 3h från Kristianstad, lycka till!
Citera
2014-12-04, 03:40
Bannlyst
Prästkrage!
Citera
2014-12-18, 20:25
Medlem
tyson körtlar, pinala paplar. osv kärt barn har många namn.

Kärt vettifan dock.

Jag hade väl de sen jag var 17 år,men blir värre och värre.
och enligt vissa sidor så kostar det 3000 kronor för att ta bort 5 stycken . jag har ju cirka 20 stycken eller något sånt. det är runt hela jävla ollonet. jag vågar knappt visa snoppen för tjejer.

Ska boka tid till en hudläkare i kristianstad och höra va dom har att säga iaf.
Jag är tydligen för gammal för ungdomsmottagingen :P
Har fri kort hos läkaren. så får väl passa på. Jag kan tänka mej lägga 3000 kronor för få bort de.men är de 3000 per 5 stycken så kommer kostanden gå mot 15 tusen kanske . ska jag ta ett lån då ? xD

ja menar detta är ett enormt problem för mej. har hällre en fet skuld än en jävla taggbuske runt ollonet.
Citera
2015-01-08, 14:54
Medlem
Har nyss snackat med en läkare och påpekade endast att det är väldigt irriterande när man nuddar körtlarna men inte nåt med utseendet. men fick ingen hjälp alls. Jag trodde man kunde få beviljade pengar för behandling av det. men får betala hela kalaset själv på 4500 kr som student. får leva på skorpor och vatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in