2005-09-17, 19:46
Medlem
Hasse Heroins avatar
Tja!

JAg tnkte hra om ngon p forumet har provat Hydrocodone, Vicodin. Vicodin r tydligen ganska populrt i US men sljs ej i Sverige.

Om ngon provat Vicodin s kan ni vll grna beskriva vad ni tyckte om det, huruvida drygt det var och grna gra en gmfrelse med t.ex. kodein?

Funderar sjlv p att bestlla om jag skulle hitta ngot tillfrlitligt internet apotek.

Hej svejs!
HH
Citera
2005-09-17, 20:27
Medlem
Spunkbumbis avatar
kollade in Erowid... Vicodin innehller tydligen 2 substanser; Hydrocodone och Acetaminophen. mer n s vet jag d inte
Citera
2005-09-17, 21:17
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
kollade in Erowid... Vicodin innehller tydligen 2 substanser; Hydrocodone och Acetaminophen. mer n s vet jag d inte

Ja vet. Det jag r ute efter r om ngon p forumet kan avge en tripprapport?
Citera
2005-09-18, 01:23
Medlem
r ocks sjukt sugen p Vicodin. Inte speciellt smart att bestlla och smlla i sig en massa utan att ha lite ktt p benen. Hasse hittar du bra info kan du vl vara s gullig att skicka ett pm?.
Citera
2005-09-18, 01:30
Medlem
Unbalanceds avatar
Som sagt den aktiva substansen r Hydrocodone, vissa likheter med Oxycodone
fast hydro r lite svagare men mjukare eller mer nedt rus n oxy.
Det som r lite smjobbigt r all djvla acetaminophen och skit dom tryckt i,
fast det gr ju att eliminera med CWE.
Citera
2005-09-18, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Som sagt den aktiva substansen r Hydrocodone, vissa likheter med Oxycodone
fast hydro r lite svagare men mjukare eller mer nedt rus n oxy.
Det som r lite smjobbigt r all djvla acetaminophen och skit dom tryckt i,
fast det gr ju att eliminera med CWE.

hller med,,, men som jag har fattat det r inte riktigt sker s r
acetaminophen=paracetamol,, samma fast olika namn EU=USA
inte helt sker men som unbalanced sger CWE!!!
MVH Johan
Citera
2005-09-20, 10:03
Bannlyst
Me like. Hade ett hundratal pakistanska rena 2 mg hydrokon-tabs. Det var en hrlig vecka, utan nn tolerans blev man jvligt skn p 40-60 mg och ett glas Bamyl-koffein (acetylsalicylsyra). Tog ledigt frn jobbet och lg hemma och lste Yukio Mishima sju dar i strck. Vldigt f biverkningar, knappt nn klda eller illamende. Annars ett typiskt rus fr kodoner, rtt socialt och uppt rus som man mste ta mycket fr att komma i nrheten av en nod, andra sidan har jag hrt vissa sga tvrtom. Oxykodon r att fredra p alla stt och vis, men det vore intressant att prova att dunka hydrokodon ifall man hittade en klla fr rent salt.
Vi hade hydrokodon fram till nngng p 70-talet hr, min nskedrm r att biverkningstaket ska sl igenom fr dextropropoxifen och tramadol helt, s att de erstter dem med att ta tillbaks det perfekta mellanmedlet.
Citera
2007-02-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
hller med,,, men som jag har fattat det r inte riktigt sker s r
acetaminophen=paracetamol,, samma fast olika namn EU=USA
inte helt sker men som unbalanced sger CWE!!!
MVH Johan

Gammal trd, men om ngon nu skulle lsa och vara intresserad s kan jag bekrfta att acetaminophen och paracetamol r exakt samma sak. Varfr substansen har olika namn i Sverige/EU och USA kan man dock ta sig en funderare p.
Citera
2007-05-14, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
r ocks sjukt sugen p Vicodin. Inte speciellt smart att bestlla och smlla i sig en massa utan att ha lite ktt p benen. Hasse hittar du bra info kan du vl vara s gullig att skicka ett pm?.

Var i USA frra ret och kom ver en burk Vicodin. Det fungerar faktiskt riktigt bra. Skulle klassa den ngonstans mellan codein och oxycodon (nrmare oxycodonet faktiskt). Jag krde 25-50mg varje gng (frsta gngen rcker 25mg gott och vl).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in