2021-05-17, 17:46
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Exakta samma anledning för mig.
Vad är det du inte är nöjd med GH ?

Varför skulle inte du kunna tänka dig att ta insulin ?

Jag sov fruktansvärt gott på MK, känner inte den effekten av GH. Har känt lite i händerna nu när jag ökade till 3ui så ska bli jävla intressant med test på onsdag!

Räcker med AAS och GH. Sen är jag ärligt talat inte påläst om insulin och är orolig för bubblegut haha.

Mvh
Citera
2021-05-26, 09:24
Medlem
Jävla trist asså. Gjort ett nytt test och hamnade på 200 igf denna gången på 3ui, 2500kr i månaden för väldigt liberala värden är knappast värt.

170 igf / 2ui 2.5h efter injektion
200 igf / 3ui 45m efter injektion

Mvh
Citera
2021-05-28, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jävla trist asså. Gjort ett nytt test och hamnade på 200 igf denna gången på 3ui, 2500kr i månaden för väldigt liberala värden är knappast värt.

Mvh

Tråkigt att höra...
Jag är tämligen säker på att du skulle haft bra mycket högre värden på tillväxthormon från svenskt apotek även om det du använder idag verkar ge en liten effekt. Du ska inte behöva ligga på 7-8iu per dag för att komma upp i de IGF-1 nivåer du önskar.

Mvh
Citera
2021-05-28, 12:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker

Mvh
Vilket märke?
Citera
2021-05-30, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Vilket märke?

Pm

Mvh
Citera
2021-06-01, 11:07
Medlem
fikasugens avatar
Har börjat med HGH för osteoporos

Som titeln lyder så är jag DIY HGH. Tröttnat på den svenska vården. Har ganska stora biverkningar av osteoporos. Har läst till mig ganska mycket av ämnet. Tycker bara att det gick utför därför tog jag mitt pick och pack för en DIY HGH behandling i Turkiet. Har varit här många gånger tidigare och vet var man kan köpa HGH. Nu efter en veckas behandling så har jag redan börjat märka resultat. Förut så kunde jag inte gå så långa sträckor utan fick rejält ont i leder, knän och höften. Det tog dagar att återhämta mig. Nu efter en veckas behandling känner jag inget på kvällarna av detta.
Jag använder Genotropin Goquick penna 12mg/ml. Suveränt enkel att använda. Det var bara blandning av pulvret och vätskan innan som komplicerad.
Varje kväll innan sängdags så i injicerar jag 0.3 ml.
Jag planerar att vara här i en månad för denna behandling.
Först tänkte jag ordna recept på Genotropin och ta hem men tullen i Sverige har som regel att man endast kan ta in tillväxthormon för eget bruk för endast 14 dagar.
Vad tycker ni, gör jag fel eller rätt.
Senast redigerad av fikasugen 2021-06-01 kl. 11:09.
Citera
2021-06-01, 11:39
Medlem
Jordgubbes avatar
Vad står H'et för, kommer det från människor (låter suspekt) eller är det din synonym till det rekombinanta? Hur följer du progress och biverknigar - bara känsla, eller tar du "röntgen"-bilder också? Nån att förmedla här, före-efter?
Citera
2021-06-01, 12:53
Medlem
fikasugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Vad står H'et för, kommer det från människor (låter suspekt) eller är det din synonym till det rekombinanta? Hur följer du progress och biverknigar - bara känsla, eller tar du "röntgen"-bilder också? Nån att förmedla här, före-efter?

Vet inte vad du menar med suspekt? HGH står för human growth hormone. Jag har försökt att få börja med Genotropin i Sverige av min läkare men fick ej detta eftersom dom ej har detta för behandling. Har bara fått behandling för värk osv. Men eftersom jag har varit i Turkiet så ville jag prova. Ser inga konstigheter med detta. Jag tror mer på positiva effekter än dom negativa sidoeffekter som en del pratar om. Ska prova en månad och känns det bra så ska jag ta hem för en månad till med recept för 14 dagar.
Citera
2021-06-01, 12:57
Medlem
fikasugens avatar
Citat:

Med det är ju ganska vanligt bland er på Flashback och misstänka allt. Kanske är detta en av biverkningar av för mycket doping?
Citera
2021-06-01, 13:40
Medlem
Jordgubbes avatar
Öh okej ... jag ställde en initierad och intresserad fråga (Fotnot: hormon från djur inkl människa kan innehålla sjukdomar utöver att jag undrar varifrån det kommer, medan rekombinant är rent från lab), men fortsätt plaska runt här i din tråd själv då.
Citera
2021-06-01, 13:51
Medlem
fikasugens avatar
Citat:
Öh okej ... jag ställde en initierad och intresserad fråga (Fotnot: hormon från djur inkl människa kan innehålla sjukdomar utöver att jag undrar varifrån det kommer, medan rekombinant är rent från lab), men fortsätt plaska runt här i din tråd själv då.

Men herrgud, du verkar vara ute och cyklar helt och hållet. Jag skulle väl aldrig injicera något hemmatillverkat. Jag använder Pfizer Genotropin som är inköpt från apotek. Se Länk här och titta på filmen utan nåldöljare.
https://www.medicininstruktioner.se/pfizer/genotropin/
Citera
2021-06-01, 18:31
Medlem
Hej,
Jag har genomgått en liknande process men led av ett tillstånd med "kronisk inflammation" i bindväv och leder, ospecificerad diagnos.

För min del så körde jag 2-3iu per dag i 5 månader och märkte förbättring efter ca en månad och blev successivt helt bra. Idag, 3 år senare, är mitt enda problem att jag lätt får smärtor i axlar och bröstrygg om jag slarvar med mobilitetsövningar - något som absolut inte hjälpte innan Genotropinet.

Ett par synpunkter:
Ditt upplägg är enligt mig alldeles för kort, minst 3 månader skulle jag säga.

Din dos är på tog för hög om du kör 0,3ml per dag vilket innebär att du gör slut på en ampull på 3 dagar..? Det är alltså 10,8iu per dag. Sänk till en tredjedel av det.

Ta ditt HGH på fastande mage på morgonen istället för på kvällen för att inte störa din naturliga HGH-puls då hypofysen producerar som mest HGH om nätterna.

Stort lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in