Citat:
Ursprungligen postat av
saintjhn
Jag menar självklart 2iu, tänker mest på om märket eventuellt är känt för att ha mycket falska produkter på marknaden. För som sagt det står på svenska på paketet och även på pennan, vet generellt inte hur långt som brukar gå när som säljer falskt hgh. All eventuell information uppskattas, läste något om att man kunde mäta sitt blodsocker och se om den höjs/sänks kort efter stick
Alla märken har falska kopior på marknaden, speciellt HGH... Och ja ditt märke är inget undantag, går att köpa i Turkiet, Egypten osv..
Nu har jag inte köpt det märker men finns det nått batch nr? Brukar vara samma på kartongen som på pennan, du kan maila in och kolla om just det batch nr är fejk.
Eller så kan det finnas en QR kod?
Ja precis du kan mäta ditt igf1 värde, men du får sätta ett stick strax innan provtagning dvs 30-60 min efter stick.
Köp ett HGH test kit, kan du iaf se om det är nått aktivt i det.
Eller om du har tagit HGH innan? Så sätter du lite högre dos och är det äkta så får du bieffekterna så som huvudvärk, händerna domnar bort osv..
När jag har haft äkta varor ifrån svenskt apotek så får jag dessa bieffekter redan vid 3iu!