2021-04-17, 18:32
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saintjhn
Hejsan. Jag har fått tag i vad som ska vara äkta hgh, märker är Norditropin Nordiflex och ska tydligen vara från apotek. Min fråga är egentligen hur stor sannolikhet är det att det kan vara äkta?
För som jag har uppfattat det ska det vara omöjligt och få tag i äkta hgh eller åtminstonde väldigt svårt . Det står på svenska på kartongen och allt ser legit ut. Har någon några tankar om det här? Satte mitt första stick imorse på 0,2 iu och tänkte köra den dosen första veckan sen eventuellt höja till 0,3 iu.
Kombinerar detta med testo e 250mg mast e 250mg var 4e dag.

Det kan ingen svara på, vill du vara säker så kollar du upp det med ett hemma test eller skickar iväg det på labb.

Sen hoppas jag du menar 2iu till 3iu? För 0,2-0,3iu gör inte mycket
Citera
2021-04-17, 20:28
Medlem
Jag menar självklart 2iu, tänker mest på om märket eventuellt är känt för att ha mycket falska produkter på marknaden. För som sagt det står på svenska på paketet och även på pennan, vet generellt inte hur långt som brukar gå när som säljer falskt hgh. All eventuell information uppskattas, läste något om att man kunde mäta sitt blodsocker och se om den höjs/sänks kort efter stick
Citera
2021-04-18, 09:32
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saintjhn
Jag menar självklart 2iu, tänker mest på om märket eventuellt är känt för att ha mycket falska produkter på marknaden. För som sagt det står på svenska på paketet och även på pennan, vet generellt inte hur långt som brukar gå när som säljer falskt hgh. All eventuell information uppskattas, läste något om att man kunde mäta sitt blodsocker och se om den höjs/sänks kort efter stick

Alla märken har falska kopior på marknaden, speciellt HGH... Och ja ditt märke är inget undantag, går att köpa i Turkiet, Egypten osv..
Nu har jag inte köpt det märker men finns det nått batch nr? Brukar vara samma på kartongen som på pennan, du kan maila in och kolla om just det batch nr är fejk.
Eller så kan det finnas en QR kod?

Ja precis du kan mäta ditt igf1 värde, men du får sätta ett stick strax innan provtagning dvs 30-60 min efter stick.
Köp ett HGH test kit, kan du iaf se om det är nått aktivt i det.
Eller om du har tagit HGH innan? Så sätter du lite högre dos och är det äkta så får du bieffekterna så som huvudvärk, händerna domnar bort osv..

När jag har haft äkta varor ifrån svenskt apotek så får jag dessa bieffekter redan vid 3iu!
Citera
2021-04-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Alla märken har falska kopior på marknaden, speciellt HGH... Och ja ditt märke är inget undantag, går att köpa i Turkiet, Egypten osv..
Nu har jag inte köpt det märker men finns det nått batch nr? Brukar vara samma på kartongen som på pennan, du kan maila in och kolla om just det batch nr är fejk.
Eller så kan det finnas en QR kod?

Ja precis du kan mäta ditt igf1 värde, men du får sätta ett stick strax innan provtagning dvs 30-60 min efter stick.
Köp ett HGH test kit, kan du iaf se om det är nått aktivt i det.
Eller om du har tagit HGH innan? Så sätter du lite högre dos och är det äkta så får du bieffekterna så som huvudvärk, händerna domnar bort osv..

När jag har haft äkta varor ifrån svenskt apotek så får jag dessa bieffekter redan vid 3iu!

Jo har ju läst ganska mycket om att det ska finnas mycket falskt HGH, det jag tänkte på var att själva bipacksedeln osv var på svenska samt att det står på svenska på pennan men det går ju såklart och förfalska speciellt när det gäller HGH eftersom det är ganska dyrt.

Har aldrig tagit HGH tidigare så är inte riktigt säker på hur min kropp ska reagera sen så tog jag ju mitt andra stick idag så förväntar mig egentligen inte och känna något riktigt än.
Jag var lite tröttare igår än jag brukar men det skulle ju kunna vara någon annan anledning.

Får bli att köpa ett sånt HGH test kit eller mäta igf1 värdet för att vara 100% säker antar jag.
Citera
2021-04-18, 18:16
Medlem
Hur länge kan man spara HGH oöppnade i kylen?
Citera
2021-05-04, 15:08
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Tjena!

Ska testa min IGF-1 nivå nu när jag köpt lite växt, hur lång tid efter injektion skall det dras blod?

MVH
Citera
2021-05-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Tjena!

Ska testa min IGF-1 nivå nu när jag köpt lite växt, hur lång tid efter injektion skall det dras blod?

MVH

På den tiden då jag experimenterade med div. kina-tillväxt körde jag sju dagar på 4iu och sedan 10iu en timma innan stick den åttonde dagen.
Citera
2021-05-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
På den tiden då jag experimenterade med div. kina-tillväxt körde jag sju dagar på 4iu och sedan 10iu en timma innan stick den åttonde dagen.

Kör växt nu, gjort det snart en månad. Kört på 2ui och drog blod 2h30min efter injektion, fick inte alls värdena jag var ute efter.

Är det dålig växt eller är det jag som strulat till det?

Läste att halveringstiden var 30min typ, drog ja blod för sent?

Mvh
Citera
2021-05-06, 17:58
Medlem
Citat:
Kör växt nu, gjort det snart en månad. Kört på 2ui och drog blod 2h30min efter injektion, fick inte alls värdena jag var ute efter.

Mvh

Vad fick du för IGF-1 värde (samt vad är din ungefärliga ålder) och vad kör du för tillväxthormon? Kom ihåg att tillväxthormon från UG-lab / Kina ofta är HCG eller peptider, samt så florerar oerhört många välgjorda piratkopior på alltifrån Norditropin och Genotropin till Humatrope och Omnitrope...

HGH höjer ditt IGF-1 successivt vilket är anledningen till att det skall tas en längre tid. Har du kört tillväxthormon från svenskt apotek i en månad borde du ha förhöjt IGF-1 vid analys.
Citera
2021-05-07, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Vad fick du för IGF-1 värde (samt vad är din ungefärliga ålder) och vad kör du för tillväxthormon? Kom ihåg att tillväxthormon från UG-lab / Kina ofta är HCG eller peptider, samt så florerar oerhört många välgjorda piratkopior på alltifrån Norditropin och Genotropin till Humatrope och Omnitrope...

HGH höjer ditt IGF-1 successivt vilket är anledningen till att det skall tas en längre tid. Har du kört tillväxthormon från svenskt apotek i en månad borde du ha förhöjt IGF-1 vid analys.

Det är från nouveux så det bör vara bra skit, kört allt möjligt från dem och det har varit rätt grejer. Jag är drygt 30år och hade 170 µg/L efter att ha kört 2ui i snart 20 dagar.

Mvh
Citera
2021-05-07, 09:02
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

Mvh

Troligen för sent ja, Testa dra blod ~30-60min efter injektion.

Och som föregående skribent sa, mycket av ug är annat skit eller kraftigt underdoserat/ tappad kvalité.. har inte stött på något ug märke som kan mäta sig med svenska apoteks produkter. Har du fått några bieffekter? Om inte, testa sätt en högre dos!
Citera
2021-05-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Troligen för sent ja, Testa dra blod ~30-60min efter injektion.

Och som föregående skribent sa, mycket av ug är annat skit eller kraftigt underdoserat/ tappad kvalité.. har inte stött på något ug märke som kan mäta sig med svenska apoteks produkter. Har du fått några bieffekter? Om inte, testa sätt en högre dos!

Har för mig att levern bara löser 2.5ui i stöten, därför man kör 2ui fler gånger per dygn. Men jag ska göra ett nytt blodprov med 3ui 30-40min efter injektion.

Har goda erfarenheter av märket sen innan med både peptider och anavar så känns väldigt trist att inte kunna köra växt som jag verkligen vill. Älskar MK men får andra problem av den skiten så vill testa riktig växt innan jag går tillbaka till MK.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in