2014-12-02, 09:14
Medlem
Har Svensk säkerhetstjänst varit inblandade i något mord? Jag har aldrig hört om något som verkar troligt. Någon som vet något?
Citera
2014-12-02, 09:59
Medlem
AndersM79s avatar
När det hittas ett lik i en P-hus i Malmö som beskylls för att vara 'en uppgörelse i den undre världen' så kan det ju lika gärna vara Carl Hamilton som har varit ute och upprätthållit rikets säkerhet. Vem av oss vanliga medborgare vet det?
Citera
2014-12-02, 10:00
Medlem
rumpgass avatar
Tror knappast att det skulle komma till allmän kännedom om så var fallet. Men personligen skulle jag inte bli förvånad om det skett, men som sagt så är det inget som vi skulle få veta..
Citera
2014-12-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumpgas
Tror knappast att det skulle komma till allmän kännedom om så var fallet. Men personligen skulle jag inte bli förvånad om det skett, men som sagt så är det inget som vi skulle få veta..
28 feb 1986? *cough*
Citera
2014-12-02, 10:56
Medlem
Jo det är ju så att Svensken känner bättre till KGB och dess gärningar än SÄPOs.
Det gick snack om en från Tjeckoslovakien som skulle utfört dom inte helt legitima handlingarna åt SÄPO.
Han var även intressant i utredningen av Palme mordet. Att han omkom i en trafikolycka i samma veva kan verka lite underligt.
Citera
2014-12-02, 12:40
Medlem
Sånt här är intressant! Jag är helt övertygad om att det har skett.
Citera
2014-12-02, 13:46
Medlem
Dexter.Pointdexters avatar
Antagligen har det skett, men vi kommer aldrig få något bekräftat till 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in