2014-12-02, 00:22
Medlem
withyous avatar
Hittade inget aktuellt forum s fick bli hr.

Fr cirka en mnad sen kontaktade en kille mig p facebook, jag visste p ett ungefr vem killen var d jag bor i en liten stad, men han r ingen jag knner, (han knner ngra jag har haft kontakt med innan allts).

Jag svarade fr att vara trevlig, dessutom hade han flickvn (annars hade jag nog inte svarat d jag inte vill ha ngon intresserad kille efter mig). Efter ngra minuter ville han ha mitt nummer och jag svarade ej p en gng och d frgade han varfr jag ej svarade. Efter denna dagen har han skrivit flera gnger i veckan/om dagen.

Han fick tillslut mitt nummer en dag (jag var som sagt bara trevlig tillbaka) och han brjade skriva om hur otroligt snll och bra vn jag r, allts riktigt lnga meddelanden. Jag knner inte ens killen s det kndes bara falskt och konstigt men var tacksam tillbaka. Dr efter brjade han frga om mitt privatliv, han visste att mitt ex lmnat mig i somras d vi har gemensamma vnner och han brjade direkt prata skit om killen och att jag tydligen MSTE trffa hans vn fast att jag sagt nej 100 gnger.

Allts:
1. Han skriver dagligen om hur en otroligt bra vn jag r/att han litar p mig/att jag r guldvrd osv.
2. Svarar jag inte inom ngra minuter ringer han/skickar riktigt mnga spammeddelanden och skriver att han grter jtte mycket, tex: "Varfr svarar du inte? r jag ingen bra vn? vad har jag gjort? Snlla svara grter s kudden blir blt "
3. I brjan var det kul, tnkte att han kanske spelade, men NEJ han gr ALLT fr att f min uppmrksamhet.

Sedan efter 14 meddelanden, 5 missade samtal en dag inom bara en halvtimme, s svarade jag d han brjade skriva om ngot brk han varit med om.

Sedan berttade jag fr honom att jag kommer vara upptagen men att jag kan hra av mig om en vecka. Han hrde av sig alla de 7 dagarna nd..... Om hur ledsen han var och att jag borde finnas dr fr honom fast att jag r upptagen.

Lyckades att inte f meddelanden sedan av honom p 5 dagar. NU har han skrivit att han blivit grovt misshandlad och kommer ligga p sjukhus resten av mnaden och att han behver mig osv. (Har ej "visat" att jag lst det i fb-chatten, och ej svarat. r detta nnu ett stt fr honom att frska f min uppmrksamhet? Kanske att han tnker att om jag r en kta vn s svarar jag trots att jag r upptagen.

Vad ska jag gra? Knner mig iaktaggen hela tiden och tycker att han r otck

Skulle jag blockera honom frvnar det mig inte om han letar upp vart jag nu bor eller kommer hota mig om att ha ska ta livet av sig osv.
Citera
2014-12-03, 19:38
Medlem
miikoss avatar
Sista utvgen - fr mnen som saknar eget forum --> Relationer och samlevnad: allmnt
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in