2008-12-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Kent.
Är det verkligen många som tycker han är så bra då?
Citera
2008-12-11, 17:37
Medlem
Man skulle nog kunna summera denna tråd med att U2 och Kent är mest överskattade enligt fb.
Citera
2008-12-11, 18:38
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipe

Tyvärr verkar det vara fallet.
Citera
2008-12-11, 21:45
Medlem
InFlames
Citera
2008-12-12, 01:27
Medlem
Shalashaskas avatar
Det är fortfarande Guns N' Roses och Cobains* Nirvana!

*För att inte blanda ihop det med det utmärkta brittiska 60-tals bandet med samma namn.
Citera
2008-12-12, 04:22
Medlem
Schnauzers avatar
Jag tycker att t.ex. Dylan och Dolly Parton är överskattade ibland pga att jag ofta får höra ett visst argument för att dom ska vara bra och det argumentet håller inte enligt mig:
- Mja jag gillar inte Dolly Parton så speciellt mycket.
- Hur kan du inte göra det, hon har ju skrivit flera tusen låtar!
Då menar folk helt enkelt att man är duktig för att man skriver många låtar, där håller jag inte alls med och ser dom som lite överskattade

Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Det är fortfarande Guns N' Roses och Cobains* Nirvana!

*För att inte blanda ihop det med det utmärkta brittiska 60-tals bandet med samma namn.

här håller jag inte alls med dig. visst är de uppskattade av många men jag tycker att det finns goda själ till att de är så pass uppskattade. nu är det iofs så att Nirvana var mitt första favoritband och det var dom som fick mig att börja lyssna på musik på ett nytt sätt så jag är väl inte helt objektiv. Guns n' Roses lyssnar jag inte på men tycker att Slash är en jävligt skicklig gitarrist så jag tycker inte dom är överskattade (om du nu inte menar det som har hänt sen större delen av bandet hoppade av).
Citera
2008-12-12, 13:28
Medlem
Brullas avatar
Coldplay börjar bli en jäkligt het kandidat. Alla verkar tro att det är världens typ bästa band.
Citera
2008-12-12, 16:31
Medlem
Curleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipe

Du menar de? Kent är ett band...

Och U2 är inte överskattade. Ni är fan överskattade!
Citera
2008-12-29, 21:49
Medlem
Rockmebabys avatar
Elvis. Bra röst, men mer va de ju inte?

Hans konserter var ju ett stort skämt, iaf på 70-talet.
Citera
2008-12-30, 00:59
Medlem
Mr.Sellecks avatar
The great 3

Led Zeppelin
U2
Nirvana
Citera
2008-12-30, 01:25
Medlem
Shalashaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
här håller jag inte alls med dig. visst är de uppskattade av många men jag tycker att det finns goda själ till att de är så pass uppskattade. nu är det iofs så att Nirvana var mitt första favoritband och det var dom som fick mig att börja lyssna på musik på ett nytt sätt så jag är väl inte helt objektiv. Guns n' Roses lyssnar jag inte på men tycker att Slash är en jävligt skicklig gitarrist så jag tycker inte dom är överskattade (om du nu inte menar det som har hänt sen större delen av bandet hoppade av).
Jag håller givetvis med om att han är bra på gura, men det räcker inte för att bli så stora som de faktiskt blev.
Överhuvudtaget så tycker jag att sleaze och glamrocken på 80-talet tillsammans med grungen är bland det värsta som hänt rocken.
Citera
2008-12-30, 09:37
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shalashaska
Överhuvudtaget så tycker jag att sleaze och glamrocken på 80-talet tillsammans med grungen är bland det värsta som hänt rocken.
Ja, visst är det vidrigt.
Höga bögar med med aids och en gitarr!

// Ivar vidfamne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in