2008-11-28, 17:21
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheeop
Metallica är så jävla dåliga att det inte är sant. Megadeth all the way.
Megadeth är fan också sjukligt överskattade, säger inte att de är dåliga, men otroligt överskattade.
Citera
2008-11-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheeop
Metallica är så jävla dåliga att det inte är sant. Megadeth all the way.

Metallica är ju hur bra som helst. Utan Metallica hade hade inte Megadeth varit som dom är nu, men dom är jävligt bra oxo
Citera
2008-11-28, 17:27
Medlem
jagvetvartdubors avatar
Takida känns jävligt överskattade. De tilltalar mig inte nått. Sen har jag svårt för nu-metall också.
Citera
2008-11-28, 17:36
Medlem
Volbeat tbh.
Citera
2008-11-28, 17:38
Medlem
Irockdudes avatar
Världens mest överskattade artist är tveklöst Bruce Springsteen.
Citera
2008-11-28, 17:56
Medlem
stardrowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipe
Även folk som dör blir magiskt mycket bättre på något skumt sätt. Till exempel...Johnny Cash.
Nä det är ju sant, för ingen kände ju till Cash innan han dog..
Citera
2008-11-28, 17:59
Medlem
stardrowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irockdude
Världens mest överskattade artist är tveklöst Bruce Springsteen.
Exakt vad gör Springsteen till världens mest överskattade artist? Skriv nu inte; därför hans musik är så tråkig blablabla.
Citera
2008-11-28, 18:01
Medlem
Cyco Mikos avatar
Metallica är väl den grupp som skulle kunna klassas som ett super överskattat band, har enligt dom som gillar gruppen inte släppt en bra skiva sedan the black album men nog fan så skrivs dom upp före varenda skivsläpp.
För att senare dissas av fans och journalister och utav mig
Kill 'em all är den enda skivan jag kan lyssna på!

Red hot chilli peppers behöver inte motivera mig känner jag, har man inget snällt att säga så är det bättre att vara tyst!
Citera
2008-11-28, 18:40
Medlem
Pubertals avatar
Kent. Jag har egentligen ingenting emot Kent, jag tycker att det är ett helt okej band, men det är nästan som en sekt när man kollar på deras fans. Det är förstås en fråga om smak, men i mina ögon finns det ingen anledning att ranka exempelvis bob hund som ett sämre band. Räknat i antalet fans så knäcker ju Kent alla andra svenska band och det kan jag uppleva som lite konstigt.
Citera
2008-11-28, 18:49
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvartdubor
Takida känns jävligt överskattade. De tilltalar mig inte nått. Sen har jag svårt för nu-metall också.

Takida, nu-metal?
Citera
2008-11-28, 20:39
Medlem
Dragonforce helt klart, behöver nog inte ens kommentera varför. Fy fan.

Måste nog kanske säga att The Beatles är lite överskattade dem med, visst finns ett fåtal låtar som är bra men räcker inte för att göra ett band legendariskt enligt mig. Kan inte heller förstå texterna eller vad de vill "få ut", tror mer på att folk gillar dem bara för att de tror på hypen.
Citera
2008-11-28, 21:43
Medlem
skojar du? några få låtar som är bra? nästan varenda skiva de gjort är ju mästerverk och deras dåliga låtar går att räkna på två händer. Skulle snarare kalla dem underskattade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in