2005-09-17, 09:44
Medlem
Någon vet var man kan köpa digitalkameran Sony CyberShot DSC-W1 Black. hittar ingen butik nästan som säljer den på pricerunner finns bara två varav en är tvivelaktig.
Citera
2005-09-18, 11:53
Medlem
Ingen som vet var man kan köpa kameran?
Citera
2005-09-18, 12:35
Medlem
wades avatar
Modellen heter sony Cybershot DSC-W12, och är alltså samma kamera som DSC-W1 fast i svart utförande i st. för silver.
Jag har själv en W12, valde denna mest för att jag tyckte den var snyggare än W1. Den fanns bara att köpa i ett paket med extra batterier och fodral. Jag köpte den för knappt ett år sedan, i oktober 2004. Jag misstänker att modellerna har ersatts med andra med integrerat embryotiskt minne och större upplösning.
Sök på dess rätta modellnamn, så kanske du hittar den någonstans.
Jag vill nämna att jag är mycket nöjd med min Sony, använder den som man bör med en kompaktkamera, har den alltid med mig. Man kan ju inte släpa runt på sin DSR överallt.
Nackdelen skulle väl vara att den inte erbjuder fulla manuella inställningsmöjligheter... men kolla runt lite, den kanske går att hitta billigt idag..

//wade
Citera
2005-09-20, 15:25
Medlem
anna kamera.

Finns det någon annan av de senare Cybershot kamerorna som liknar denna fast är nyare och bättre?
Citera
2005-09-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norda81
Finns det någon annan av de senare Cybershot kamerorna som liknar denna fast är nyare och bättre?

Kolla här:http://www.pixmania.com/

Köpte min DSC-W1 där.
Orkar inte leta just nu,men Du kanske hittar något.
Citera
2005-09-20, 22:39
Medlem
Sökes: En bra Sony Digitalkamera som både tar kanonbilder samt kan spela in video.

Tack men jag tror att jag inte skall köpa W1 då den knappt finns att få tag på, Jag vill ha en kamera som både kan ta jäkligt snygga bilder samtidigt som man kan spela in video, har kollat på Sony DSC-H1 men varkar inte vara så bra för att spela in video, nån som vet nån annan Sony Digitalkamera som är bra?
Citera
2005-09-20, 23:43
Medlem
fulltexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norda81
Tack men jag tror att jag inte skall köpa W1 då den knappt finns att få tag på, Jag vill ha en kamera som både kan ta jäkligt snygga bilder samtidigt som man kan spela in video, har kollat på Sony DSC-H1 men varkar inte vara så bra för att spela in video, nån som vet nån annan Sony Digitalkamera som är bra?
Ersättaren till DSC-W1 är väl DSC-W5? Men jag skulle nog istället rekommendera Sony DSC-W7.
Båda kamerorna har filmfunktion 640x480 med bra bildkvalitet (för att vara en vanlig kamera).
Citera
2005-09-21, 00:28
Medlem
Kollade också på DSC-H1 men den hade en dåligt filmfunktion som exempelvis inte skulle kunna filma en fotbollsmatch (skulle teknikst inte klara av det), är kanske samma med de andra sony kamerorna?
Skall ha den till att ta kort samt filmklipp vid mitt fotbollslags matcher.
Citera
2005-09-22, 11:04
Medlem
Någon som kan komma med ett förslag på en bra digitalkamera med minst 5mpix, skall ta grymma bilder samt kunna spela in filmklipp då jag vill kunna göra det vid mitt fotbollslags matcher, antigen en sony kamera eller nån annan bra kamera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in