2014-11-30, 19:13
Medlem
Fallmans avatar
Hej!

När jag spelar spel med fullscreen så händer det att ibland ett popup meddelande från vissa program hoppar upp och tabbar ned spelet.

Kan man blockera detta?
Citera
2014-11-30, 19:15
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Vad är detta för program? Finns det inga inställningar under programmets meny som kan bockas av?
Citera
2014-11-30, 20:03
Medlem
KiMp4s avatar
AD-Blocker är det bästa programmet Du slipper typ all reklam till och med på youtube
Citera
2014-12-03, 19:42
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Vad är detta för program? Finns det inga inställningar under programmets meny som kan bockas av?

http://i.gyazo.com/5db207ac21fe46cf04bbd4c6502642d5.png

Actual Multiple Monitor, allt jag ber om ang programmet är att den inte ska popas upp när jag spelar eller kollar på film. Vill blockera det.
Citera
2014-12-03, 19:48
Medlem
Fallmans avatar
Allt jag hittar är att man kan blockera saker från IE eller firefox, och då har jag redan adblock men det är inte lösningen..
Citera
2014-12-03, 19:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Det ligger inget under autostart som kan orsakar detta?
Citera
2014-12-03, 19:58
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Det ligger inget under autostart som kan orsakar detta?

Mycket möjligt, jag vet inte hur jag ska gå tillvägar. Jag använder programet, men typ varje timme så popas det upp och det är alltid vid ett dåligt tillfälle när man spelar t.e.x
Citera
2014-12-03, 20:22
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Programmet efterlyser ett köp då produkten är en 30 dagars version vad jag kan se på bilden. Därav detta meddelande.

Ett tips är om du nu ska ha programmet är att får tag på en serial/licens. Då bör du förhoppningsvis slippa detta meddelande.
Citera
2014-12-03, 21:18
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Programmet efterlyser ett köp då produkten är en 30 dagars version vad jag kan se på bilden. Därav detta meddelande.

Ett tips är om du nu ska ha programmet är att får tag på en serial/licens. Då bör du förhoppningsvis slippa detta meddelande.

Mm, alternativet är väl att köpa programet. Finns ett antal pirata versioner på programmet, men det går inte för mig fast jag inte startar programmet förens jag har dragit över filerna till programmets mapp..
Men nu kommer jag från ämnet. :/

Finns det inge typ game mode liknande program som ignorerar alla program osv, borde inte sånt fungera? :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in