• 2
  • 3
2014-12-02, 14:58
Medlem
DeLaVegas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Men i vrigt: Det r ju det jag sger; Om en tjej verkligen r intresserad s MRKS det, och d r det ju inget man behver undra ver.

Bullshit. Antingen verskattar du de flesta killars frmga att tolka signaler eller s verskattar du de flesta tjejers frmga att skicka dem. Jag har missat flera chanser med tjejer som jag har gillat eftersom att jag inte sg signalerna och fick veta frst flera r senare nr vi bda gtt vidare i livet och kunnat skmta om det.

Det finns extroverta tjejer som framstr som flrtiga utan att mena det och introverta tjejer som har svrt fr att visa intresse ven om den finns. Provar man inte s fr man kanske aldrig veta hur det egentligen ligger till.
Citera
2014-12-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
Det dr med att bita sig i lppen r verkligen ingen klassiker, utan ni har tittat fr mycket p romantiska filmer helt enkelt. Haha, skulle man brja bita sig i lppen s skulle det se jvligt konstigt ut p riktigt
Fippla lite med hret dremot, det kan vi kalla en klassiker. Dock r jag en sdan som alltid fipplar med hret oavsett, s det r absolut inget skert tecken heller.

Men i vrigt: Det r ju det jag sger; Om en tjej verkligen r intresserad s MRKS det, och d r det ju inget man behver undra ver.
r kille och hller med dig i stort vad du skrivit i dina inlgg, dock finns det faktiskt kvinnor/tjejer som r hmmade p olika stt och drfr inte skickar ut dessa signaler. S du ska nog inte kategorisera alla kvinnor/tjejer i samma grupp likavl som att alla killar/mn inte ska samlas i samma grupp.
Dock r det nog s att TS innerst inne vill att vi ska skriva att vi tolkar hennes signaler som intresse, just fr att, som han sjlv skriver, han saknar stake, d kanske han tar sig mod till att frga henne, dock blir det skit ven om tjejen skulle visa intresse eftersom TS inte fixar en relation.
Citera
2014-12-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Tja, vill frst sga att jag inte har speciellt mycket erfarenhet med tjejer.

Ds, nu till saken! Har trffat en tjej ngra gnger (3ggr kanske) p typ "halvfester" som jag verkligen gillar, har aldrig gillat nn tjej p det sttet.
Behver nu hjlp med att veta om detta r ngra vettiga signaler. Jag tvekar p att det r det men frgar hr efter lite perspektiv.

Fr det frsta s upplevde jag att hon var lite mer ppen och tillgnglig till mig n andra men jag kanske bara har ftt fr mig det. Mitt intryck av henne att hon r schyst och ppen till alla och naturlig. Men vi hade gonkontakt ganska mycket och hon frgade en del saker. Jag som var halvt socialt inkompetent i tillfllet kunde inte spinna vidare p det s mycket dock.
Det var ett tillflle som vi hade gonkontakt i ca 5 sekunder medans vi v
ntade p andra. En annan grej r att vi snacka om nn film som hon inte sett och hon freslog att vi skulle se den. (tror hon menade hela gruppen d). Dum som man r s ignorerade jag detta p nt stt och det blev aldrig av. Sen till att sluta med s sa hon att jag var snll, fast det r vl en mer av en dlig sak nu fr tiden..
Inga tydliga signaler direkt men tjejer brukar ju vara subtila och jag tror inte att den hr tjejen r nt undantag

Borde lgga till att hon hade pojkvn nr jag mtt henne men inte lngre.
Kommer nog inte trffa henne igen. Det bsta vore om man trffar henne naturligt nnstans och knner av vibbarna.

Hoppas att nn som r bttre n jag p detta kan upplysa mig lite kring denna situation
Finns det nnting dr eller veranalyserar jag?
jag lser inte hela.men ts hon vill knulla.hon tittade dina gon det menar.knulla
Citera
2014-12-02, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Svrt att sga. Hemma i spegeln tycker jag att jag ser ganska bra ut ibland, i rtt ljus osv.

Dock s r jag sllan vacker p kort/bilder. Kanske r fulare n vad jag tror.
Du anser allts att en tvdimensionell stillbild r mer trovrdig n en tredimensionell spegelbild?

Det mest trovrdiga angende ens eget utseende r enligt mig en filminspelning.
Testa det s kommer du nog att mrka att du r i princip lika snygg dr som i spegelbilden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in