2014-11-30, 15:27
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophisticatedcutiepie
h nej?

Om din killkompis (om du nu r kille sjlv) frgar om ni ska se film, skickar han bgsignaler till dig d?
Nej, sjlvklart gller det inte om det r kille kille.. Men att "se film" r i mina kretsar, oftast, sprk fr att hooka upp.
Citera
2014-11-30, 15:37
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Nej, sjlvklart gller det inte om det r kille kille.. Men att "se film" r i mina kretsar, oftast, sprk fr att hooka upp.

Kanske om man r 13. Men i vuxenvrlden har vi andra stt att "hooka upp" p. Visst kan det att g p bio vara en av dom, men det betyder inte automatiskt det.
Men sdant kommer du skert frst nr du har vuxit upp.
Citera
2014-11-30, 16:07
Medlem
Jag tycker att hon verkar intresserad,
Frsk f hennes FB, frga dem du knner om nn vet hur du kan kontakta henne. Bjud ut henne p bio eller ntt.
Men hitta p ngot innan bion. S ni kan snacka lite.
Citera
2014-11-30, 16:23
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cvnm
Ja, vi alla biter oss i lppen, oh ja.

Det finns de tjejer som rtt och sltt kan sga "du r snygg och vldigt intressant, kan jag f ditt nummer?", troligtvis en minoritet. Men vi existerar.

Ts, lgg till henne p Facebook och skriv att hon verkar schysst och att du vill bjuda henne p bio eller middag. Det vrsta som kan hnda r att hon sger nej. Sger hon nej s har du till trots lrt dig ngot nytt om dig sjlv och kan drmed avancera till nsta niv i charmskolan.

Bra frslag! Problemet r att jag ej har fb och om jag skulle ha det skulle det synas att jag r lite av en loner
Citera
2014-11-30, 16:31
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap

saken r att den inte riktigt kndes som hon frga ut mig.
Det var en ganska knd film vi snacka om och jag sa typ "va! har du inte sett den" och d sa hon att vi fr ta och se den filmen och andra filmer som man ska "se". Hon menade d att vi skulle se det som grupp antar jag.

Kan det tolkas som en signal nd?
Citera
2014-11-30, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Det var en ganska knd film vi snacka om och jag sa typ "va! har du inte sett den" och d sa hon att vi fr ta och se den filmen och andra filmer som man ska "se". Hon menade d att vi skulle se det som grupp antar jag.

Hur ser du ut, r du snygg?
Citera
2014-11-30, 18:05
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Hur ser du ut, r du snygg?

Svrt att sga. Hemma i spegeln tycker jag att jag ser ganska bra ut ibland, i rtt ljus osv.

Dock s r jag sllan vacker p kort/bilder. Kanske r fulare n vad jag tror.
Citera
2014-11-30, 19:25
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Kanske om man r 13. Men i vuxenvrlden har vi andra stt att "hooka upp" p. Visst kan det att g p bio vara en av dom, men det betyder inte automatiskt det.
Men sdant kommer du skert frst nr du har vuxit upp.
Haha, vad r du fr ngon? Bara fr att vi har olika uppfattning om vad "titta film" egentligen innebr betyder det inte att jag r 13 bast.. Men det knns vl bra att lite ltt trycka ner andra sdr?
Citera
2014-12-01, 07:16
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual

Aha. Nja, d knns det sm du sger lite mer allmnt. Men frga bara hur hon knner fr dig. Inte svrare n s.
Citera
2014-12-01, 22:47
Medlem
vizuals avatar
Japp, har nog veranalyserat
Citera
2014-12-02, 03:46
Medlem
Hon vill ha dig, visa dominans och slit av henne klderna!
Citera
2014-12-02, 14:28
Medlem
Citat:
Killar veranalyserar alltid. Och det gr ni eftersom ni s grna VILL se signaler frn den tjej ni gillar. Om det vore s att det "skickades signaler" s hade ni inte behvt frga -d hade ni nmligen vetat.

Sorry TS, facts of life.

Nu ska ni barn lyssna p en erfaren farbror som ska bertta hur det ligger till. JA, mnga killar veranalyserar och vertolkar tjejers signaler. Bara fr att hon verkade lite flrtig en kvll s betyder inte det att hon vill hoppa i sng med dig eller att hon ens kommer ihg vem du r nsta gng ni trffas.

MEN, om en tjej tycker att man r lite intressant s skickar hon, medvetet eller omedvetet, ut lite signaler. S kan det mycket vl ha varit i TS fall. Det de flesta killar mste lra sig r att OMEDELBART agera p detta om ni sjlva r intresserade. En kille som har stake nog att visa sitt intresse och eskalera situationen tycker de flesta tjejer r hett. Men om han r en mes och inte gr ngot utan gr hem och skriver inlgg p flashback om saken s ledsnar hon. S tyvrr TS, bttre lycka nsta gng Inget illa ment. Jag kmpar fortfarande med detta, men har kommit en bit p vg i att vga uttrycka mitt intresse och sexualitet. Se det som att du lrt dig ngot - det finns fler intressanta tjejer dr ute!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in