2014-11-30, 01:01
Medlem
Sjokorts avatar
Jag ska skaffa ny mobil - någon av ovanstående. Jag är inte intresserad av Apple, har haft en länge och vill byta.

Vilken av ovanstånde är att föredra om man vill ha bra högupplöst skärm och bra batteritid? Jag är, om jag ska vara ärlig, främst intresserad av Z3, men har hört att glaset på baksidan har lätt för att gå sönder, stämmer det?

Tack på förhand.
Citera
2014-11-30, 01:03
Medlem
swebarbs avatar
ja sonys glasbaksidor är ingen höjdare, hade tagit en s5 om jag var du, då får du bra skärm, bra kamera , den tål vatten och är väldigt rapp och snabb.
Citera
2014-11-30, 01:13
Medlem
Sjokorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja sonys glasbaksidor är ingen höjdare, hade tagit en s5 om jag var du, då får du bra skärm, bra kamera , den tål vatten och är väldigt rapp och snabb.

Okej, tack för svaret. Varför är de, mobilskaparna, så angelägna om att mobilerna ska vara vattentäta? Det appellerar till konsumenter i mer exotiska miljöer? Här i skandinavien känns det som ett mindre bra säljargument...

Jag har emellertid lite svårt för samsungs design, men jag förmodar att man kan åtgärda detta genom att konsumera ett skal.
Senast redigerad av Sjokort 2014-11-30 kl. 01:16.
Citera
2014-11-30, 10:39
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Fast Z3 har ju också bra skärm, bra kamera, minst lika snabb och dessutom vattentät jämfört med S5. Kommer man från Apple lär man även föredra att Z3 är betydligt mer välbyggd än S5ans plastbygge.

HTC One M8 kan även vara ett alternativ
Citera
2014-11-30, 11:02
Medlem
Sjokorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Fast Z3 har ju också bra skärm, bra kamera, minst lika snabb och dessutom vattentät jämfört med S5. Kommer man från Apple lär man även föredra att Z3 är betydligt mer välbyggd än S5ans plastbygge.

HTC One M8 kan även vara ett alternativ

Jag har dock hört att det är vanligt att skärmen/glaset där bak spricker på Z3, stämmer det?

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperi...wn/td-p/321733
Citera
2014-11-30, 11:07
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjokort
Jag har dock hört att det är vanligt att skärmen/glaset där bak spricker på Z3, stämmer det?

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperi...wn/td-p/321733

Vanligt är nog lite att ta i, men det verkar ju uppenbarligen hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in