Du är ung, läser matte på universitetsnivå (sägs iofs inte, men antar det) - tyder på en jävla begåvning, och en ljus framtid som analytiker, aktuarie etc etc. Wasta ("vejjsta" - vann pris i tävlingen Worst Swenglish Expressions) för fan inte bort det!
Har ingen erfarenhet av LVM-hem (dock haft LVM-hot över mig samt varit på mer high-brow behandlingshem) och det jag hört - förstahandsuppgifter - leder inte till mersmak, på många ställen flödar piller; in som alkis, ut som flöddertorsk och 20 lakan i skuld till "Dragan och bruschan". Ja, du fattar.
Kör på antabus en månad! Köper inte det där AA-skiten om "en dag i taget" - man kan fan även som fullblodsalkis ta en månad i taget! Sök dig till din hemkommuns beroendeenhet. Är det akut, och det verkar fan så, och du inte har något leverpaj - PM:a mig så skickar jag (kostenlos!) ett gäng antabus, så kan du komma igång så snart du är nere på noll promille.
Dessutom - idéhistoria eller ett språk kan du flumma dig igenom halv- eller helpackad: för att hantera inflexionspunkter och dubbelintegraler vill det nog fan till att vara nykter...
Kör på nu för fan! Ta dig i kragen! You can do it! Och inget jävla "ska bli helvit forever, and ever, and ever..." En månad i taget!