• 1
  • 2
2005-09-16, 22:13
Medlem
Svitjods avatar
hur mycket skulle man behöva om man vill begå självmord genom opium överdos.är det svårt att få i sig sådana mängder eller är det lätt som en plätt?
Citera
2005-09-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svitjod
hur mycket skulle man behöva om man vill begå självmord genom opium överdos.är det svårt att få i sig sådana mängder eller är det lätt som en plätt?

Jo,det blir nog både lättare och smidigare med Heroin/Morfin.
Citera
2005-09-16, 22:25
Medlem
Porrpojkes avatar
Ta ett par gram opium o rök lr på annat sätt inta...samtidigt drar du i dig 50 blå valium o dricker 1/2 liter sprit...den combon borde ta död på dig...annars finns ju GHB som bra självmordsmedel...2 dl för o vara säker på att du kolar
Citera
2005-09-16, 22:36
Medlem
Svitjods avatar
okej det låter inte som det bästa alternativet då ju.nåväl jag har ju redan ett par intressanta metoder som verkar lovande så....tack för svaren
Citera
2005-09-17, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av looseballs
bra hunden...´gillar inte din inlägg ,,den e osmaklig,,ska du tar död på din själv eller..

ahh fan håll nere erat skit!!!

fan släng idig 10gram riktigt bra opium eller mer för att vara på den säkra sidan, inga halvmesyrer på flashbacks opiatforum!!
Citera
2005-09-17, 15:07
Medlem
Citat:
okej det låter inte som det bästa alternativet då ju.nåväl jag har ju redan ett par intressanta metoder som verkar lovande så....tack för svaren
Jag tycker att opiater måste vara det bästa sättet att ta självmord.
Lägga sig i ett varmt bad o slå i sig en fix.
Citera
2005-09-17, 15:10
Medlem
Sen finns det en självmordsguide som jag tror ska vara bra på www.fajaf.com ifall du inte sett den tidigare.
Ta det lugnt bara o skit helst i o ta självmord. hoppas du hittar nått roligare att göra
Citera
2005-09-17, 15:21
Medlem
StorMammas avatar
Okej,

Mina vänner, det är ju ovanligt att jag behöver ta fram moppen och städa i opiatforumet, men nu har jag gjort det..... Håll er till topic så är ni ännu goare än vanligt, Tack...

// MOD.
Citera
2005-09-17, 20:31
Medlem
Svitjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
Jag tycker att opiater måste vara det bästa sättet att ta självmord.
Lägga sig i ett varmt bad o slå i sig en fix.

jo det tror jag med men då jag inte har kontakter att fixa tex heroin så är det opium som gäller för mig då jag utan problem skulle kunna odla tillräckligt mycket, men om det är för svårt att få i sig sådana mängder så skiter jag i det och satsar på en annan metod istället...tror fan inte jag vågar ta livet av mig ändå
ska samla mod och se om jag kan göra det!
Citera
2005-09-17, 20:49
Medlem
Spunkbumbis avatar
såg på Tv nån snubbe som skulle ta livet av sig, han köpte heroin för de sista pengarna han hade. körde upp allt på en ggn i armen och han skulle (enligt läkare osv) ha sloknat sekunder efter rushen kom och senare avlidigt nån minut senare

vet inte hur mkt det var han använde dock
Citera
2005-09-17, 21:19
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
jo det tror jag med men då jag inte har kontakter att fixa tex heroin så är det opium som gäller för mig då jag utan problem skulle kunna odla tillräckligt mycket, men om det är för svårt att få i sig sådana mängder så skiter jag i det och satsar på en annan metod istället...tror fan inte jag vågar ta livet av mig ändå
ska samla mod och se om jag kan göra det!

Är allt verkligen så jävligt att du funderar på självmord? Tycker inte att det är schysst av medlemmarna på FB att uppmuntra. Jag vill naturligtvis inte moralisera men försök att sök hjälp innan du överväger den utvägen (såvida du inte redan gjort det).

Försök att kämpa på jag håller tummarna för dig!
Citera
2005-09-17, 21:28
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Heroin
Är allt verkligen så jävligt att du funderar på självmord? Tycker inte att det är schysst av medlemmarna på FB att uppmuntra. Jag vill naturligtvis inte moralisera men försök att sök hjälp innan du överväger den utvägen (såvida du inte redan gjort det).

Försök att kämpa på jag håller tummarna för dig!

Ahh fan jag menade inte att uppmuntra till självmord! absolut inte.
Tycker defenitivt att du ska prata med någon om det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in