Såg inte detta - köpte 500 för några dar den - förde in 20 k till min depå¨o köpte 500 till vid
13-tiden - Ferro verkar trots allt inte gå med riktiga förluster - eller
Såg inte detta - köpte 500 för några dar den - förde in 20 k till min depå¨o köpte 500 till vid
13-tiden - Ferro verkar trots allt inte gå med riktiga förluster - eller
Hmm vet inte riktigt faktist.. Får väl hoppas att Tyskland snurrar på hyfsat
Men visst har de stort tapp - men Ferro har en stark balansräkning
o benen i fler ställen än Ryssland - men eftersom Ryss var väldigt lönsamt
har de satsat hårdast där.
Har läst den senaste nyheten X antal gånger men blir fortfarande inte klok, förutom att de tjänar på att rubeln är stark. Kan någon översätta resterande?
säger du seriöst fel? Det är en aktie vi snackar om och att du sen lägger dit 3 ggr som svar som att du har en framtidsblick.. Jag kommer fram till att 150KR minst med utdelning är logiskt för framtiden men du är låst på 96kr? Vi får se på sikt och kolla kursen om 5 år och se vem som var närmast
säger du seriöst fel? Det är en aktie vi snackar om och att du sen lägger dit 3 ggr som svar som att du har en framtidsblick.. Jag kommer fram till att 150KR minst med utdelning är logiskt för framtiden men du är låst på 96kr? Vi får se på sikt och kolla kursen om 5 år och se vem som var närmast
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!