• 1
  • 2
2014-12-02, 06:40
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Jag är mer fascinerad över vilken otroligt stor uppmärksamhet det här får.

Vad exakt är spektakulärt med detta? Det förekommer förstås samma och värre smuts i de gamla partierna som spelat fulspelet en längre tid.

Aftonbladet borde ju jubla över att moderpartiet SD försöker ta ansvar för att SDU inte släpper fram potentiella nassar? Det blir ju fullständigt syntax error när de helt plötsligt försöker ge sken av att demokratin är viktigare än att det kanske hamnar en och annan nazist i riksdagen, får den viktningen har de aldrig stått upp för tidigare (med det ogiltiga argumentet att det är odemokratiskt när folk röstar efter vissa åsikter).

Det får väl ingen uppmärksamhet. Har inte hört någon på mitt jobb nämna det, ingen i mitt vänster-flöde på Facebook viska om det. Du ger för mycket cred till Aftonbladet och SVT.
Citera
2014-12-02, 08:10
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Det får väl ingen uppmärksamhet. Har inte hört någon på mitt jobb nämna det, ingen i mitt vänster-flöde på Facebook viska om det. Du ger för mycket cred till Aftonbladet och SVT.

Jag menar förstås inte att det får uppmärksamhet av oss, utav av just Aftonbladet och SVT. Detta är en ickenyhet, eller åtminstone inte en nyhet som motiverar ett sådant stort uppslag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in