Som rubriken lyder; Konstiga tankar efter jag rökt?!
Jag har rökt i ca 4 års tid, allt ifrån konstant rökande i månader till rökande på enbart fre/lördagar.
Dem sista 2-3 månaderna har jag känt mig konstig efter jag rökt, lite till och från. Drygt och obehagligt. Det är även samma dryga / obehagliga känslor när jag röker.
Någon som vet hur man stoppar detta? Jag kan alltid, ALLTID ta över mina ''konstiga'' tankar och flyta in på någon skön tanke, men oftast så kommer dem tillbaka.
Skit tråkigt om jag ska behöva ha ett långt uppbehåll då bruden nyss har börjat rökt och är sjukt kär i weed. Vilket jag också är! Älskar weed och alltid gjort.
Ska även nämna att jag har varit med om sjukt obehagliga rus på Spice för ca 7-8 månader sedan, och kanske 2 gånger innan. Jag har som vanligt, kunnat tygla mina tankar men mina kompisar har flippat uuuuur helt när jag varit med,vilket varit obehagligt. Skulle aldrig mer röka spice eller röra spice igen, eller vara nära någon som röker det.
Även en till sak att nämna är att; röker jag ca 2-3 bloss på en joint, så blir jag skön i hela kroppen och mår bra. Men blir inte flummig alls eller nå dylikt. + Det går över efter 5min.
Förlåt för allt strul med min skrivning.