2014-11-26, 22:25
Bannlyst
Det börjar dra ihop sig nu jag och ett par "vänner" hade tänkt att ta oss en krogrunda, ha lite trevligt ta med oss ett par vidriga krogluder till hotellet där vi våldtar och misshandlar dom sinneslöst där efter släpar vi ut dem till Bosses Merca där vi lägger dom i skuffen kör ut dem i skogen och lämpar av trasdockorna. Nu till det ja vi kan kalla han för Bosse undrar hur riskfritt är detta egentligen vi vill ju inte åka dit för det, vi hade tänkt oss att bila ner till Göteborg från Stockholm på fredag. Vi ser det som en rolig dagsutflykt.
Citera
2014-11-26, 22:32
Medlem
Timmervargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berus
Det börjar dra ihop sig nu jag och ett par "vänner" hade tänkt att ta oss en krogrunda, ha lite trevligt ta med oss ett par vidriga krogluder till hotellet där vi våldtar och misshandlar dom sinneslöst där efter släpar vi ut dem till Bosses Merca där vi lägger dom i skuffen kör ut dem i skogen och lämpar av trasdockorna. Nu till det ja vi kan kalla han för Bosse undrar hur riskfritt är detta egentligen vi vill ju inte åka dit för det, vi hade tänkt oss att bila ner till Göteborg från Stockholm på fredag. Vi ser det som en rolig dagsutflykt.

Största risken är ju just det att ni bor på ett hotell. Nån kommer garanterat se er komma dit eller åka därifrån med dessa vidriga krogluder.

Speciellt det att ni ska ha ut de vid den tidpunkten sinneslöst misshandlade kvinnorna från hotellet och in i bilen kommer nog inte gå obemärkt förbi vilken tid på dygnet det än sker.

Ni bör planera detta mer noggrannt anser jag.
Senast redigerad av Timmervargen 2014-11-26 kl. 22:34.
Citera
2014-11-26, 22:34
Bannlyst
Riskfritt är det absolut inte. Skulle tro att chansen är större att ni åker dit än att ni inte gör det.
Citera
2014-11-27, 09:25
Moderator
Gordon Blixts avatar
Frågor om hur man beter sig som en sinnesslö grottmänniska och kommer undan med det är inte frågor om barer och nattklubbar bara för att man börjar sin gärning på ett sådant etablissemang.

Varning och trådförflyttning:

Barer och nattklubbar -> Papperskorgen

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in