Stör mig så fruktansvärt blå på programledarens förmåga att
Fortsätt inte om du vill slippa bli så sjukt störd varje avsnitt du ser från och med nu..
Är du säker? När du väl hör vad hon gör kommer du inte kunna sluta störa dig...
Blir så fruktansvärt störd av att hon avslutar varje jävla mening hon säger med att gå upp en tonart! För helvete, det finns andra sätt att poäntera med rösten att något är viktigt. Det låter så sjukt tillgjort och oäkta att jag vill riva av mig håret varje gång hon pratar!
Lär det inte komma ut snart vem som vann Paradise? Känns som helt omöjligt att undanhålla det eftersom någon inom produktionen alltid kommer berätta för någon osv..
Lär det inte komma ut snart vem som vann Paradise? Känns som helt omöjligt att undanhålla det eftersom någon inom produktionen alltid kommer berätta för någon osv..
Ja, Saga slapp ju helt undan repressalier när hon spolierade hela förra säsongen så det är inte omöjligt.
Såg precis på Keep on smailing och jag måste säga att herregud vad spelat det kändes. Alla repliker kändes otroligt intränade och ingen blev ju direkt överraskad på riktigt då de träffade Smail. Jag tror att precis som förra året så är det redan bestämt vem som kommer ta hem allt, dock är jag osäker på om hen hunnit in i huset än.
Drickspel: Varje gång någon säger fucking eller man får se Hermanssons jävla pokal dricker man.
Hatar såna här serier och bara sett några avsnitt om någon annan kollat. Men sen gillade jag Jersey shore och tänkte se denna säsongs PH men fy fan vad tråkigt det är.
Johnny nekade ju Victoria(!) sex tidigt i programmet. Hermansson snackar alltid om sitt stånd och att det luktar stånd när han umgås med Johnny. Däremot får han inte stånd när han ska ha sex med tvillingen. Victoria som är den överlägset snyggaste tjejen med de finaste brösten har berättat att Johnny och Hermansson är omöjliga att lära känna.
Menar inte att det är fel att vara homosexuell men har svårt att få ihop deras beteende annars.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!