2014-11-27, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertbert
Alltså... Jag tror inte direkt kvinnor hade haft rättigheter i Sverige OM ingen stått upp för kvinnors rättigheter (i detta fall kvinnor), har svårt att tro att det var just män i Sverige som var dom första att önska kvinnorna rättigheter medan ingen kvinna kämpade för det, men jag kan ha fel.
Om det inte funnits män som kämpade för kvinnors rättigheter så skulle kvinnorna inte ha dem oavsett hur mycket kvinnorna kämpade. Kvinnorna fick sin rösträtt för att det fanns män som tjänade på det och därmed la det på sin agenda, osv. Det har inte funnits någon feministisk variant av Martin Luther King.
Senast redigerad av Herodion 2014-11-27 kl. 08:58.
Citera
2014-11-27, 16:31
Medlem
ringmuskelns avatar
det beror på
Citera
2014-11-27, 19:31
Medlem
WhaleCores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trappedinuniverse
https://www.youtube.com/watch?v=OSbI-X_65wQ - Svenska män bättre.

Nu var inte detta en muslim.

Men det fanns en vit svensk kvinna som sa i nyhetsmorgon att svenska män är bättre.

Svenska män är trygga, stabila och intelligenta. Har oftast en stor och saftig kuk också, precis det feminiser behöver.
De flesta svenska män undviker att vara rövhål, du kan tyvärr inte räkna dig till den skaran.
Citera
2014-11-28, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleCore
De flesta svenska män undviker att vara rövhål, du kan tyvärr inte räkna dig till den skaran.

Man blir som man umgås. Jag är uppväxt i ett invandrartät Sverige. Inte mitt fel
Citera
2014-11-29, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MilagroTocarFondo
Lycka till! Ser fram emot den dagen da du vill avsluta ett forhallande med en arab

Balkongflygning ala 3dje våningen.
Citera
2015-02-03, 10:22
Medlem
gooosed55s avatar
Svenska män är värdelösa och förtjänar inte svenska töser

Jag märker att männen beter sig som svin och vill dra tillbaks den självständiga kvinnan till köket och skrämma henne med massvåldtäkt, invandring och frihet. Att ni är de enda som kan skydda dessa tjejer som lever sina egna liv och deras "frihet" ligger hos er. Att utländska män är makt galna barbarer men i själva fallet så vill ni återskapa samma skit i Sverige. Genom att skrämma tjejerna så vill ni skydda dem för att sedan hålla dem i säkerhet under en längre tid, för alltid kanske?
Citera
2015-02-03, 11:00
Medlem
Va i hela friden snackar du om?
Citera
2015-02-03, 11:36
Bannlyst
Att "svenska män" är värdelösa kan jag hålla med om.

Kolla vad dom gjort med detta landet på bara 20-30års tid.

Förstår ärligt talat inte hur man ser sig själv i ögonen om man inte röstat på SD varje val.

Jag hatar dom vita män som låtit detta ske med Sverige.
Citera
2015-02-03, 15:10
Medlem
Svenska män är alltså värdelösa, medan utländska män är maktgalna barbarer.
Hur ser du på svenska och utländska kvinnor?
Citera
2015-02-03, 21:18
Moderator
MrFishboys avatar
Sammanfogat ämnen...

/mod
Citera
2015-02-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Svenska män som är muslimer då?
De är muslimer i Sverige. Svenskar är inte muslimer.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in