2014-11-24, 02:03
Medlem
Azzainzs avatar
Hej! Som rubriken lyder. Jag letar allts efter ett hack/cheat till CS:GO som verkligen fungerar. Inga virus, trojaner eller annat sk*t som kan harma datorn, utan jag vill ha ett cleant hack. D jag vart scammad p ett''hack''dr jag blev av med min kniv s r jag inte sugen p att bli lurad igen. Inget offtopicsnack. Anledningen att jag skapade detta mnet var fr att jag inte hittade ngot hack p hela forumet. (Tnkte skoja till det med en polare ) Ha en fortsatt trevlig morgon/dag/kvll/natt.
Citera
2014-11-24, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azzainz
Hej! Som rubriken lyder. Jag letar allts efter ett hack/cheat till CS:GO som verkligen fungerar. Inga virus, trojaner eller annat sk*t som kan harma datorn, utan jag vill ha ett cleant hack. D jag vart scammad p ett''hack''dr jag blev av med min kniv s r jag inte sugen p att bli lurad igen. Inget offtopicsnack. Anledningen att jag skapade detta mnet var fr att jag inte hittade ngot hack p hela forumet. (Tnkte skoja till det med en polare ) Ha en fortsatt trevlig morgon/dag/kvll/natt.

r du sugen p att ta en VACation d?
Citera
2014-11-24, 02:22
Medlem
Azzainzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karljan1
r du sugen p att ta en VACation d?
Haha spelar ingen roll, ska bara spela mot en polare p en server utan VAC.
Citera
2014-11-24, 03:51
Medlem
C148s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzainz

Varfr ska du ens fuska?
r du bttre n din polare s lr du ta honom, r han bttre n dig s inse fakta och brja trna mer.
Sen s tror jag din polare kommer fatta om du vill spela p en server utan VAC skydd
Citera
2014-11-24, 04:36
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Kan du inte hosta en egen server bara, g in innan honom, dra p sv_cheats 1 och r_drawothermodels 2 s har du tminstone WH.

Du mste vara rackarns risig som behver fuska fr att vinna en 1v1.
Citera
2014-11-24, 16:01
Medlem
Azzainzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorkelTrottoarkant
Kan du inte hosta en egen server bara, g in innan honom, dra p sv_cheats 1 och r_drawothermodels 2 s har du tminstone WH.

Du mste vara rackarns risig som behver fuska fr att vinna en 1v1.
Jag r inte dlig. Vi ligger p ungefr samma niv. Men tnkte trolla honom ngot rejlt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in