2025-01-04, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag blir så avis på er som har en massa att berätta om av eran egen erfarenhet så jag bestämde mig för att starta denna tråden i syfte för att få fram eran mest obehagliga övernaturliga upptäckt. Då menar jag något som ni "verkligen" inte kan förstå.

Jag vill veta varför ni tyckte så också. Vad är det obehagligaste ni upplevt inom övernaturlighet?

Det ända jag har att komma med är att det gick "skuggor" utanför mitt kök en längre tid en natt och lampan tände sig själv den natten, så där kan jag en grej att komma med i alla fall. Oförklarligt vad som hände där.
Jag upplever inte att övernaturlighet är obehagligt.

Nu har jag kanske inte upplevt så jättemycket men jag jobbade ibland i en byggnad som varit mentalsjukhus och ibland såg jag skuggor som rörde sig i korridoren, när jag jobbade sent.

Det skrämde mig inte.

Jag har upplevt en del annat men det är litet för privat men som sagt, det skrämmer mig inte.
Citera
2025-01-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Jag upplever inte att övernaturlighet är obehagligt.

Nu har jag kanske inte upplevt så jättemycket men jag jobbade ibland i en byggnad som varit mentalsjukhus och ibland såg jag skuggor som rörde sig i korridoren, när jag jobbade sent.

Det skrämde mig inte.

Jag har upplevt en del annat men det är litet för privat men som sagt, det skrämmer mig inte.

Du kanske har utvecklande tankar om vem det är eller var bilderna kommer ifrån?
Om man utvecklar tanken till annat kan det kanske utveckla sig till mer energi.
Jag har själv ofta tänkt på såna fenomen på mer än 5 olika sätt.
Och fick väldigt mycket överflödig energi tillslut.
Att det blir som massa energi överallt som man blir sjuk av på vissa sätt.
Citera
2025-02-06, 08:34
Medlem
Man har ju hört om tankeläsarsekten som säger att snygg heter rik för vi är hon. Det finns en rörelse som är en form av spirituell mobbing säger man, där en bortskämd flicka som kanske skulle gifta sig med rika män hade sagt lite dumt, för hon led av Aspergers syndrom, och hennes beundrare skämdes för henne och tyckte att mobbingen kunde man rättfärdiga med att alla i hela världen trodde att snygg hette rik istället. Man kan ju ringa till hela mobboffrets bekantskapskrets och säga att snygg heter rik, för hennes pojkvän är kanske en halvkriminell man som tror man ska säga tvärtom, och hennes andra pojkvän är en rik miljonärsson, och hennes tredje pojkvän är en spirituell ledare, så nu får man mobba ihjäl folk på jorden och snygg är man i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in