Gjorde exakt samma sak med en tjej som du beskriver. Mitt främsta tips är att skippa ögonbindeln. Det kanske låter spännande och sexigt men det är det inte, iallafall inte under hela tiden du ska tillfredsställa henne. Ha den bara i början isåfall. Jag skulle om jag var du, börjat med att kyssa henne ömt. Speciellt på hals. Nafsa lite kring öronen. Kyss hennes mun mjukt och långsamt. Sug/slicka lätt på hennes bröst. Kyss nedåt, mot hennes mage. Sen ge henne det bästa oralsexet hon någonsin varit med om...det där med isbiten och det är bara töntigt och kan istället kännas obekvämt istället för skönt. Men du får såklart göra hur du vill. Sen vill jag ge ett annat viktigt tips, variera dig i hur du kysser/slickar osv. T.ex. medan du kysser henne kan du suga på hennes läppar eller bita dem. Du kan också slicka hennes bröst snabbt, men gör det varsamt då dom är känsliga där, men du fattar vad jag menar va? Variation i hur du gör något är viktigast, det får inte bli enformigt.
Det min tjej tyckte om och som kåtade upp henne REJÄLT var när jag, medans hon var fastbunden, senare satt över henne och retade henne med min kuk mot hennes ansikte. Du kan inte bara tänkta på hennes njutning utan din egen med. Det gör att tjejen också njuter optimalt. Håll henne i håret när du sitter över henne och daska henne på munnen lite lätt med ballen, se hennes reaktion. Försöker hon "fånga den med munnen" betyder det att hon är rejält kåt. Vill du reta upp henne ordentligt skall du bara låta henne suga en liten stund men sedan dra bort henne, med hjälp av håret då. Det krävs mycket disciplin för en man att lyckas med det

För i ett sånt läge vill man bara komma i hennes mun. Men hursomhelst reta henne bara. Variera dig. Gå ner på henne igen, och slicka. Hon kommer nog vid detta laget skrika efter din kuk och det är då du ska, kyssa henne på munnen och smeka hennes bröst lite samtidigt som du helt oväntat utan att hon vet om det, smeker hennes fitta med kuken. Sen stoppa in den, knulla henne som aldrig för. Hon kommer aldrig glömma det. Berätta imorgon hur det gick