2005-09-15, 20:39
Bannlyst
Jag har provat på lite olika saker för adressen (www.pcw.se) utan att kunna bestämma mig. Det ska vara någonting innom spel. Vad ska jag göra för sida (köra phpnuke? cheat... etc)? Det står helt stilla i skallen... kom igen, brainstorma!
Citera
2005-09-15, 21:03
Medlem
roadrashs avatar
förmedla pcw's kanske
Citera
2005-09-15, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roadrash
förmedla pcw's kanske

Jo men HUR? Det är det som är problemet. Jag körde snygg flash chat förut utan större resultat. Folk gick in, såg att det va tomt och drog direkt.
Citera
2005-09-16, 15:11
Medlem
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Roligt..
Citera
2005-09-16, 17:37
Medlem
Schwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Roligt..

Han vill ju veta vad för typ av sida han vill ha, kanske inte så konstigt att det inte finns någon där nu..

och till tråden.. ja, som någon sa.. förmedla pcw:s ? det fanns en sådan sida till cs förut.. vet inte riktigt hur den var uppbyggd, men det var kopplat till nån bot på quakenet (mirc) ...
Citera
2005-09-16, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schweden
Han vill ju veta vad för typ av sida han vill ha, kanske inte så konstigt att det inte finns någon där nu..

och till tråden.. ja, som någon sa.. förmedla pcw:s ? det fanns en sådan sida till cs förut.. vet inte riktigt hur den var uppbyggd, men det var kopplat till nån bot på quakenet (mirc) ...

Yup, förmedling av pcw är ju grundtanken... men HUR...?
Citera
2005-09-16, 23:52
Medlem
Subb[a]s avatar
Vad i hela friden är "pcw"? Jag antar att ni INTE syftar på csuttrycket?

Edit: mhm, nvm
Citera
2005-09-17, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Subb[a]
Vad i hela friden är "pcw"? Jag antar att ni INTE syftar på csuttrycket?

Edit: mhm, nvm

PCW står för Practise Clan War och används i spelvärlden. Dvs när en klan vill spela match mot en annan utan att resultatet registreras så frågar de efter pcw.

- Uh uh, ska vi lira pcw? 2v2?
Citera
2005-09-17, 11:44
Bannlyst
OK efter att ha grubblat och letat hela natten är jag delvis klar med sidan! Säg vad ni tycker!

www.pcw.se

Föresten, ska jag konsentrera mig endast på Svenska eller ska jag köra sidan på Engelska?
Citera
2005-09-17, 18:54
Medlem
Gaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeP
OK efter att ha grubblat och letat hela natten är jag delvis klar med sidan! Säg vad ni tycker!

www.pcw.se

Föresten, ska jag konsentrera mig endast på Svenska eller ska jag köra sidan på Engelska?

sidan är snygg men en sak tycker jag var störande du borde ha att länkarna ska lysa rött i stället för att blincka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in