Jag har idag upplevt en dag av lamslående stress. Jag har massor att göra, 5-6 samtal att ringa, fixa med saker som att åka och lämna in en trasig sak, åka iväg och specialhandla, skicka in papper, beställa en sak, scanna in, ja, det finns egentligen massor att göra och oftast när jag väl börjar så går det undan. Jag har också ett viktigt möte imorrn kl 10. Men vad fick jag gjort? Jag ringde två oplanerade samtal, skulle sen få lift till affären med den trasiga saken men föraren visade sig vara bakfull, på väg till honom så handlade jag lite mat, naturligtvis ligger varorna kvar där...
Nu visar det sig att jag ätit fel meds också... Pfizerpaketen är ju så lika... Lite olika färg på pillsen som jag inte sett i mörkret, problemet är ju att det inte var mina pills och helt andra...
Men ingenting av 100 "saker" har ju hänt!
Jag fick mer gjort igår då jag inte gjorde nåt alls, (klart jag gjorde massor men jag tyckte inte det var så mycket till stolpar som jag planerat för idag...)
Hur gör man?
Jag blev som förlamad när jag kom hem till min driver och han satt och var svullen och såg allmänt degig ut... Sure, det är en dag imorrn och en del kan jag fixa ikväll men jag har inte sovit på 30 tim nu igen så... En förlamad hypoman person.
Och nu ska jag ut igen, men jag har ju förbannat ont efter allt skit.