• 1
  • 2
2014-11-19, 02:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Vetefan vars jag ska lägga denna tråd, men jag testar här.

Var förbi Liljeholmen i södra Stockholm idag och upptäckte att i stenläggningen på torget hade man lagt in stora blommor.
Mmmm, mysigt med blommor. Men vanudå? Blommorna liknar ju SD:s partiblomma!!
Guu så hemskt! Rasism under våra fötter!!

Ni som har vägarna förbi kan ju alltid kolla. Jag tror jag ska ringa Aftonbladet eller Expo. Alltid är det väl någon dum fan som nappar?
Vore kul om det blev skandalrubriker och Stockholm stad tvingas riva upp hela torget för att inte förarga någon stackars taliban eller vänstermupp.

Kör numera med gammal hederlig Nokia 3310 så jag kunde tyvärr inte fotografera men kom ihåg att det var här på Flashback ni läste om denna otroliga skandal först.

Fritt fram att diskutera. Tror ni media går på detta? Och skall jag låtsas vara upprörd invandrare och tala med brytning eller låtsas vara Fi-kärring och tala med min vanliga röst medans jag håller för näsan?

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-11-19, 02:54
Medlem
Jag tror på F!-kärring, dels är det lättare att få till trovärdigt, och om du avslöjas med att ha spelat invandrare så kommer det troligen heta att "rasist lekte invandrare för att skapa rasism"eller något dylikt och kanske lite bättre formulerat Vita F!-kärringar talar ju dock givetvis för invandrare och blir gärna kränkta å deras vägnar.
Citera
2014-11-19, 03:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Jag tror på F!-kärring, dels är det lättare att få till trovärdigt, och om du avslöjas med att ha spelat invandrare så kommer det troligen heta att "rasist lekte invandrare för att skapa rasism"eller något dylikt och kanske lite bättre formulerat Vita F!-kärringar talar ju dock givetvis för invandrare och blir gärna kränkta å deras vägnar.

Du har en poäng där. Dessutom är jag usel på att fejka röster. Min egen röst med vänsternästäppa får det bli. Ringer i eftermiddag när jag sovit ut.

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-11-19, 03:48
Medlem
dr-snuggles avatar
Bra bild på torget

http://www.arkitektur.se/sites/all/f...olmstorget.jpg

Sjukt att faktiskt ingen feminist antirasist osv har skickat in detta till tidningen. det bör ju råda hybris hos alla hen aktivister
Citera
2014-11-19, 04:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-snuggle
Bra bild på torget

http://www.arkitektur.se/sites/all/f...olmstorget.jpg

Sjukt att faktiskt ingen feminist antirasist osv har skickat in detta till tidningen. det bör ju råda hybris hos alla hen aktivister
Vilken kanonbild käre Snuggle! Är det okej om jag snor den och bifogar i mitt upprörda mail?

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-11-19, 05:16
Medlem
Antivalents avatar
Hahaha varit där många gånger men aldrig sett det.

Nyheter24 och expressen, kanske aftonbladet, borde snappa upp detta otroligt rasistiska ingrepp på det multikultivurmande liljeholmstorget.
Citera
2014-11-19, 06:10
Medlem
dr-snuggles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Vilken kanonbild käre Snuggle! Är det okej om jag snor den och bifogar i mitt upprörda mail?

MVH/Gnomegirl

Kör stenhårt! inte min bild dock men det tar säkert en egen i liljeholmen om det använder den
Citera
2014-12-19, 04:06
Bannlyst
Hur gick det?
Citera
2014-12-19, 05:26
Avstängd
sherms avatar
Ring P1! Vi vill höra dig med vänsternäsTäppas i radio
Citera
2014-12-19, 17:59
Medlem
Orm Ondes avatar
Någon uppdatering? Det där torget var ju chockerande rasistiskt!
Citera
2014-12-19, 19:30
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej.
Hade sån stressig vecka efter mitt inlägg, så jag glömde helt enkelt bort det.
Ringde Aftonröven en vecka senare, de tog mitt nummer och skulle höra av sig men det har inte hänt något ännu.
Någon roligare komiker än jag själv har min tillåtelse att spinna vidare på detta, men AB var tydligen inte intresserade för tillfället.

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-12-19, 20:24
Ring eller maila Nyheter24, de lär garanterat ta upp det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in