2014-11-22, 21:56
Medlem
wtfhappends avatar
Mordhot och mordhot, är det en anonym kommentar över nätet finns det väl ingen normal person som blir rädd för. Medan om det är en handskriven lapp i ens brevlåda tillsammans med en blodig kniv kanske man ta mordhotet mera seriöst.

Vart på nätet ligger hans telefonnummer och telefonnummer till hans "nära och kära"? Och adresserna han kan tänkas bor på som han nämner i bloggen? Har följt denna tråden och har inget minne det postat här iallafall, är det någon vet vart på nätet det ligger?
Citera
2014-11-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Ja det har gått för långt, Muhammed har förstått nu att det som han gjorde var fel. Jag kan inte tänka mig att han mår särkilt bra nu, det vore bra om hatet skulle kunna upphöra.

Intresserad blev jag av dina svar här:
Förstår jag dig rätt att du står på Mohammeds sida och tycker det gått för långt. Att han visserligen gjorde lite fel, men att det räcker med kritik mot honom nu?

Om ja på detta.

Gäller det även om det inte är feminister och/eller invandrade som gör samma fel? Dvs står du upp för dem med? tex valfri uthängd person som står för åsikter du inte står för.

jag har väldigt intresserad av att du som feminist helt plötsligt står upp och försvarar en kvinnomisshandlare, en tafsare, en hycklare, en tjuv som stjäl från invandrare(de fattigaste tom)... ett riktigt SVIN av det kön som feminister hatar.
Citera
2014-11-22, 22:14
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfhappend
Mordhot och mordhot, är det en anonym kommentar över nätet finns det väl ingen normal person som blir rädd för. Medan om det är en handskriven lapp i ens brevlåda tillsammans med en blodig kniv kanske man ta mordhotet mera seriöst.

Vart på nätet ligger hans telefonnummer och telefonnummer till hans "nära och kära"? Och adresserna han kan tänkas bor på som han nämner i bloggen? Har följt denna tråden och har inget minne det postat här iallafall, är det någon vet vart på nätet det ligger?

Ja, det var det jag tänkte när jag skrev att han kanske gör en Ametist...
För den som inte förstår var det en känd SR-profil som kallade Janne Josefsson för nazist på Twitter. Gjorde bort sig totalt, men skademinimerade genom att söka sympati och sätta på sig offerkofta. Fått massor med hot osv...
(FB) SR-profil kallar Janne Josefsson nazist

Edit: Men inget av hoten eller haten kunde beläggas. Klar misstanke om påhitt och överdrifter för att få sympati.
Senast redigerad av Kaita 2014-11-22 kl. 22:25.
Citera
2014-11-22, 22:41
Avslutad
Nyheter24-turken försöker vända det hela och utmåla sig själv som ett offer. Detta är precis det beteende som man kan förvänta sig av en manipulativ psykopat. Hoppas nån sopar ut tänderna ur käften på honom.
Citera
2014-11-22, 23:41
Medlem
caecos avatar
Vart har hans möjliga adresser hängts ut? Han fortsätter ljuga i sin blogg om misshandel och ofredande. Tragiskt att se när han försöker rädda sitt rykte.
Citera
2014-11-23, 00:28
Medlem
Han skriver i bloggen att han har publicerat bilder som hintar om anledningen till att han bara erkände att han spottade cheeseburgare på tjejerna, var är de bilderna?
Citera
2014-11-23, 02:44
Medlem
€rics avatar
Det är intressant att feminister ofta "förlåter" människor som denna snabbt som satan även fast de uppenbarligen sagt och levt på olika sätt. De visar hur denna kult egentligen tar allt i försvar så länge som du är villig att sprida propagandan utan att vara kritiskt tänkande. Läskigt.

De är också snabba med att ta på sig någon offer roll med hot etc som de flesta av oss vet är ofta ganska löjliga sådana. Konkreta hot kan de sällan visa. Men själva har de inget emot att skriva ner en massa människor utan att ens be om ursäkt.
Senast redigerad av €ric 2014-11-23 kl. 02:48.
Citera
2014-11-23, 05:11
Medlem
Storalfs avatar
Så tog han på sig offerkoftan när sanningen om hans svinerier kom fram. Snyft
Citera
2014-11-23, 05:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Det är intressant att feminister ofta "förlåter" människor som denna snabbt som satan även fast de uppenbarligen sagt och levt på olika sätt. De visar hur denna kult egentligen tar allt i försvar så länge som du är villig att sprida propagandan utan att vara kritiskt tänkande. Läskigt.

De är också snabba med att ta på sig någon offer roll med hot etc som de flesta av oss vet är ofta ganska löjliga sådana. Konkreta hot kan de sällan visa. Men själva har de inget emot att skriva ner en massa människor utan att ens be om ursäkt.

Om man typ gjort det han gjort borde de väl inte finnas någon förlåtelse. Vet inte är inte dömd för något men vore jag det och i fängelse skulle jag ju fucka upp han rejält. Brott mot kvinnor är
Citera
2014-11-23, 07:55
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric

Ja, det är ju givetvis patetiskt när människor som ser det som en oförlåtlig synd om någon eventuellt har kallat en transkvinna för hon när hon föredrar att kallas för han, eller dylikt. Eller anklagar någon för att vara en systematisk förkämpe för förtryck när denne eventuellt säger något som vissa kanske tolkar som nedsättande. Eller att typ rosa kläder i flickavdelningen är patriarkalt förtryck. När någon av de egna misshandlar, kränker och antastar folk däremot, det är väl lite sådär smådåligt, men inget viktigt och något man lätt kan gottgöra och glömma.
Citera
2014-11-23, 08:15
Medlem
Feminister gillar diktatur. Mord, misshandel och misshandel straffas du milt och när du avtjänat ditt straff ska det inte användas emot dig. Om du däremot har fel åsikter ska dömas på livstid. Feministerna har underbkåsitvde krafter som vill undersöka vad Åkesson och Söder tyckte för 25 år sedan.
Citera
2014-11-23, 09:17
Medlem
Har det skrivits en enda rad om det här i MSM ännu eller kommer de att unisont lyckas tiga ihjäl feminist-turken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in