• 5
  • 6
2018-12-06, 16:21
Medlem
Jag lånar tråden lite.. Jag har aldrig kommit.

Blev av med oskulden vid 14 års ålder. Haft sex med 16 personer och är nu 18 år. Jag kan verkligen inte komma och känner mig aldrig ''nära''? Om man kan säga så. Jag har varit deprimerad sedan 2015, tänker att det kanske är någon spärr? Men nu har jag skaffat mig pojkvän och jag tänker inte på det när vi har sex. Har tänkt på det under mina andra sexpartners och ''avbrutit'' sexet för jag mår så dåligt. Men jag tänker inte på det längre, lika mycket iallafall.. Jag vill bara KOMMA? Haha.
Citera
2018-12-06, 16:35
Bannlyst
en liten buttplugg och bra glidmedel borde ni kvinnor som inte får till det testa
ge det en chans ett tag , tror att när spärren släpper i skallen så blir det lättare efter
Citera
2018-12-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicorn00

Blev av med oskulden vid 14 års ålder. Haft sex med 16 personer och är nu 18 år. Jag kan verkligen inte komma och känner mig aldrig ''nära''? Om man kan säga så. Jag har varit deprimerad sedan 2015, tänker att det kanske är någon spärr? Men nu har jag skaffat mig pojkvän och jag tänker inte på det när vi har sex. Har tänkt på det under mina andra sexpartners och ''avbrutit'' sexet för jag mår så dåligt. Men jag tänker inte på det längre, lika mycket iallafall.. Jag vill bara KOMMA? Haha.

Kan du inte komma när du onanerar eller är det bara när du har sex?

Sen så är det ju så att vissa tjejer kan inte få orgasm, tyvärr.

Men eftersom du bara pratar om sex här så förmodar jag du kan komma när du är med dig själv, men även då så kan det finnas många anledningar, så lite mer info vore bra.
Citera
2018-12-06, 20:38
Medlem
Citat:

Håller med föregående inlägg. Hur funkar det när du onanerar?

Har du lätt att få orgasm när du onanerar så tror jag inte du är tillräckligt avslappnad/ upphetsad när du har sex.
Börja lugnt med killen med mycket kyssar och smek, och se till att han slickar dig så du är riktigt våt när han kommer in i dig.
Citera
2018-12-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Håller med föregående inlägg. Hur funkar det när du onanerar?

Har du lätt att få orgasm när du onanerar så tror jag inte du är tillräckligt avslappnad/ upphetsad när du har sex.
Börja lugnt med killen med mycket kyssar och smek, och se till att han slickar dig så du är riktigt våt när han kommer in i dig.

Jag onanerar inte, testade när jag var 14 typ en gång tror jag, gillade de inte. Och jag känner mig så smutsig om jag skulle onanera, killar har använt mig som en slampa och jag känner mig äcklig. Så felet är väl att jag inte kan slappna av antar jag.. Men det är synd..
Citera
2018-12-13, 20:14
Medlem
Bizmarcks avatar
Orkar inte läsa allt.
Men ett finger i rumpan, två i fittan mot främre slidväggen, medan man bearbetar klitoris och blygdläppar med tungan, får alla tjejer att komma. Funkar inte det är det nåt fel.
Citera
2018-12-14, 00:15
Medlem
Citat:
Jag onanerar inte, testade när jag var 14 typ en gång tror jag, gillade de inte. Och jag känner mig så smutsig om jag skulle onanera, killar har använt mig som en slampa och jag känner mig äcklig. Så felet är väl att jag inte kan slappna av antar jag.. Men det är synd..

Tror du måste fixa en orgasm på egen hand först innan du kan slappna av och njuta / få orgasm vid samlag.
Citera
2018-12-14, 00:20
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Skulle gärna vilja se den kille som orkar pippa i 2 timmar. Tror inte att det är fysiskt möjligt ens. Kroppens muskelceller skulle avlida av utmattning.

Jag kan hålla på i 3 timmar om dagen om jag vill. Hur som helst, låg med en tjej som hade TS "problem". Vet inte vad det var med henne, antagligen någon psykologisk spärr. Försökte analt men det gick ej enligt hennes uppfattning. Antagligen hade det löst det hela.
Citera
2018-12-14, 15:08
Medlem
Citat:

Jag trodde faktiskt att alla människor onanerat regelbundet i tonåren men jag hade tydligen fel.

Men är väl väldigt ovanligt att man inte onanerat alls? Eller?
Citera
2018-12-14, 15:33
Medlem
Det kan ju vara så att du känner dig stressad och därför har svårt att slappna av. Du kanske behöver lära känna dig själv bättre för att komma fram till vad du gillar och vad som funkar för dig. Dock låter det lite osannolikt att orka ha sex i två timmar men vad vet jag. Det är svårt att ge några tips mer än att onanera regelbundet för att på så sätt ta reda på vad som känns bra.
Citera
2018-12-23, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollocksindeed
Har du ingen vibrerande butplug?

Frun gör tvärtom, där ska klittan ha vibrationerna.
Hon kommer starkast/mest/bäst/längst när jag knullar henne rätt hårt i röven istället...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in