2014-12-07, 17:33
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretenderz
Har vart sexuellt aktiv i tre år men har aldrig fått en orgasm. Har tre sexpartners och varit i förhållanden med alla, alla i cirka ett år. Sexet i sig är skönt och jag njuter men lyckas aldrig komma, det har inte heller att göra med att killarna kommer för fort för oftast varar sexet i en, två timmar. Har inte heller kommit någonsin via oralsex haha. Jag lyckas inte heller få mig själv att komma.. Någon med liknande problem? Börjar få panik.

Saken är nog att du ännu icke har träffat den ultimate älskaren.
Citera
2014-12-08, 06:25
Medlem
Jag kan inte fatta att ingen nämnt leksaker... Har du testat parleksaker?
Citera
2014-12-08, 06:35
Bannlyst
Det är enkelt, du har gjort misstaget att koppla känslor till sex eller din orgasm. Du behöver normalisera din sexualitet och slappna av under akten eller din egna mastrubering. Det är självklart ganska svårt att kunna slappna av om det har blivit en mental låsning men jag föreslår att du retar din kropp i flera dagar sexuellt dvs småpillar, tänker på vad som gör dig kåt för att sedan verkligen onanera och lära känna dig själv. Lite alkohol, inte mycket kan också var en sak som hjälper till.
Citera
2014-12-09, 07:03
Medlem
Jag hade också väldigt svårt med det förut!
Var faktiskt först i våras jag lyckades lära mig hur jag själv skulle få orgasm (jag är 24 år). Kunde komma nära innan men kom aldrig hela vägen, gav väl upp ganska fort också. Tror det är lättare om man lär sig det själv först, så att man kan bli avslappnad med den nya situationen och så.
I början tog det kanske 20-30 minuter, men sen desto fler ggr det hänt, så var det som att kroppen fattade grejen och det tog kortare och kortare tid.

Hade lite svårt att komma med en kille först, var ju en ny situation. Men träffat en kille nu ett tag och han har lyckats varje gång, får mej att komma med oralsex på några minuter bara! Så det går att "lära sig" .
Plus att när du själv vet hur du gör för att komma kan du ju säga det till killen hur du vill ha det. Är ju väldigt svårt för killen om man själv inte ens vet vad det är man gillar.
Citera
2014-12-30, 19:05
Medlem
Onanera mycket själv till porr, spänn underlivet samtidigt som du tar på klitoris, slappna av och pausa stimuleringen, knip och ta lite mer, se till att vara upphetsad. Snart kommer det kännas som att det blir skönare och skönare, fortsätt att variera mellan att ta, knipa och slappna av så ska du se att du snart kommer. När du kan komma med klitoris börjar du sedan även att penetrera vaginalt efter att du värmt upp klitoris så pass mycket att du nästan kommer där, då stoppar du in något. Pausa där, stimulera klitoris, penetrera igen, varva lite så och njut så kommer du se att dessa båda stimulanser kommer gå att kombineras till en kombinerad orgasm då båda triggar varandra.

Kan så klart ta lite tid i början men att ha egen tid med porr, bli riktigt upphetsad och lära känna sin muskulatur (som är nyckeln till kvinnlig orgasm) är mitt tips.
Citera
2015-01-02, 12:52
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Köp en magic wand och lek med klittan på egen hand.

De flesta sexbutiker har Lelos Smart Wand. Fungerar mycket bra på alla damer.
Senast redigerad av AgentJoyBoy 2015-01-02 kl. 12:54.
Citera
2015-01-12, 16:29
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Köp en magic wand och lek med klittan på egen hand.

De flesta sexbutiker har Lelos Smart Wand. Fungerar mycket bra på alla damer.

+1

Köpte denna till tjejen: http://box2you.se/index.php?route=pr...roduct_id=1645 för hon körde sönder rabbiten jag gett hon.

Tar inte många sekunder innan hon kommer alltså. De är väldigt kul att använda den medans man knulla också.
Citera
2015-03-28, 12:25
Medlem
Har han liten kuk?
Du ska såklart samtidigt som han bökar på klösa ditt bär likt en trisslott.
Citera
2015-03-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Skulle gärna vilja se den kille som orkar pippa i 2 timmar. Tror inte att det är fysiskt möjligt ens. Kroppens muskelceller skulle avlida av utmattning.

Haha 2 timmar är möjligt, MED SMÅPAUSER!! 2 timmar i sträck bara sådär i samma takt osv e ju lite overkill men för min del, min käre pojkvän har diabetes och låt oss säga att vi börjar knulla nu kl 21.00-23-00 blir 2h, när han blir låg så behöver han ett glas vatten/juice/mjölk, bara nånting lite snabbt, kanske insulin och det är inte så att kuken dör helt utan den har halvstånd liksom, sen är de bara till o köra igen. men som tjej kan jag säga att 2h e jobbigt, bara för mig sj :s även om du e våt o kåt så ömmar de fan till sist haha...
Citera
2015-04-12, 01:29
Medlem
bollocksindeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GOOGL3
oftast varar sexet i en, två timmar.

Yo yo yo WTF oftast varar ditt sex i två jävla timmar!

Varför ljuger du för?

Finns vissa killar som kan sina grejer
Citera
2015-04-12, 01:30
Medlem
bollocksindeeds avatar
Har du ingen vibrerande butplug?
Citera
2015-04-12, 01:34
Medlem
Jag hört från en kompis att hon hade nåt problem med sköldkörtlet och efter det så blev det ingen ide med sexet, så jag tror man ska undersöka sådant istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in