• 1
  • 2
2014-11-17, 18:12
Medlem
Prowler-s avatar
Jag tror inte jag vill veta hur kraftig erektion jag hade haft om jag inte snusat i 20 år, eftersom den står som ett hammarskaft trots snusen.
Citera
2014-11-21, 17:08
Medlem
V.Putlers avatar
En sak är säker - tjejens lust avtar snabbt när killen öppnar truten full med snus...
Citera
2014-11-27, 15:30
Medlem
InternetTuffings avatar
Nu fick ni mig att slänga mina två sista snus.. Synd att man tidigare även rökt den förbaskade tobaken i några år Nåja slutar nu och hoppas på det bästa, för i helgen så smäller det.
Citera
2014-11-27, 17:13
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtz0n
Läste precis att snus kan leda till impotens. Kan snus även påverka lusten negativt, eller är det bara potensen som påverkas?
Din partner kan snabbt bli impotent o tappa lusten. Snus är relationsförstörande, finns många undersökningar på detta.
Citera
2014-11-30, 16:13
Medlem
Intressant, slutade snusa och röka för typ 3-4 dagar sen, märkligt nog tycker jag den står bättre hårdare utan ansträngning. Nu tuggar jag nikotin gum, men det är inte mycket i dom där... Någon sorts skillnad är det!!
Citera
2014-12-01, 09:35
Medlem
empoisonnes avatar
Alla män jag har varit tillsammans med i vuxen ålder har snusat. En del mer än andra. Jag har aldrig ens tänkt tanken att snuset skulle vara lust- eller potenshämmande. Om någon av dem tillfälligt har haft lägre lust har det berott på omständigheter i livet. Sorg, hög arbetsbelastning, stress och liknande.

Ingen av dem har haft problem med erektionen. Alla har blivit ordentligt hårda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in